04 Disember, 2009

Redhoo ajelaaa...

Aku dah pi spital pagi tadi...


Ceaaa konon nak mintak cezar next week... Hapa ko hingat suka2 hati ko je nak suruh doc potong perut ko bila...


Skali doc cakap... pada wks 39 nanti baru dia nak buat..... dia kata lagi lambat lagi matang paru2 baby... tak mudah kene lelah.... lagi pun dia kata baby aku baru 2.7kg... tunggu lagi sket blehlah jejak 3kg..


Yelaaaaa aku terima je alasan doc tu... untuk kebaikan... dulu masa Zahra pun dorang cakap.. Baby u tak besar laaaa average 2.9kg je.... skali kuar.. haaa kau.. 3.68kg...


Maknanya.. ada 19 hari to go.... bebudak naik skolah aku baru 10 hari bersalin... alahaiii....


Aku mampu merancang.. hanya tuhan menentukan....

7 ulasan:

Elyn berkata...

itu dr yg rancangkan kak.... huhuh

adiwarnatasya berkata...

Yepiiiiiii...
Leh makan manyak2 lagikkk:)

LayarLara berkata...

Elyn,
heheheh... gitulah...

LayarLara berkata...

Adiwarna,
bleh makan banyak?? skang ni pun dah tak selera nak makan....

Tanpa Nama berkata...

mm...

kalau nak cepat..menarilaa lagu 'dil to pagal hey'

sambil bygkan sarukk kat sisi

"satri satri aaa..si angina nehi"
(ke laut liriknya )

noname

LayarLara berkata...

Noname,

Apa yang ko merepek ni.....

Lain yang aku suruh ko baca... lain yang ko buat..

Kau nampak itu pintu besar???

MamaSofif berkata...

Semoga selamat bersalin..tak pe 'potong perut' anak beso mane pun ok jek...bersungguh2 betul menyiapkan kerja sblm bersalin ni ek...