22 Februari, 2010

Lg sakit dari cezar

Tak jadi plak aku naik keje ari ni...

Sebabnya??? Hari sabtu lepas dalam jam 1 petang aku telah jalani satu lagi pembedahan membuang ketumbuhan yang menempel di perut aku.

So skang ni aku dalam mode MC.

Ketumbuhan tu lebih kepada berbentuk gumpalan lemak... emm korang bayangkan sesuatu yang bulat dan berdiameter seakan2 duit 50 sen.... yeee sebesar itulah yang menempel di perut aku kira kira 2 inci dari pusat. Hampir dua tahun dia berumah tangga kat bawah kulit. Memula dulu kecil... tapi lepas bersalin zara jadi besar.... lepas bersalin ibtisam lagi besarrr.. no it wasnt cyst.. Nanti aku tepek gambo eh..

Doktor just bius setempat 4 penjuru. Ada tempat yang dia nak potong tu tak kene bius... jawabnya menyeringai laaa aku menahan sakit tatkala ketumbuhan itu disembelih. Masa jahit pun sama... semua sekali ada 20 jahitan... kalau tak silap aku 4 daripadanya aku rasa.. Isk.. nak bukak jahitan nanti sakit tak???

Masa operate tu, Danial, AbangSayang n Zara ada sekali... Zara memang tak paham apalaa... tapi si Danial ngan AbangSayang sampai pitam sebab ngeri...

Kang t.hari aku nak pegi dressing.... dressing sakit tak?? Semalam ngan kelmarin masih sakit... harini dah kurang sket.... rasa aku luka dia tu lebih sakit dari luka cezar...

Merayap rumah korang sat eh...







2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

slim laa skg ni yer..dah buang lemak

apapun, moga cepat sembuh

*sapa plak yg hapdet ni!

noname

Elyn berkata...

aduh asik kene sembelih je akak ni!!!!