22 April, 2010

Sebenarnya..

Heheheh...sian korang tak paham apa yang telah berlakuu..

Gini... biasa aku masuk parking guna teknik reverst... n satu kali shoot terus masuk.

Tapi pagi ini... 5 kali shoot baru leh masuk...

Malu tauuuuuuuuu!!!!!!!!!

Panjang keta berbaris kerana aku....

Uhhuuuhuuuhu... Saya malu.. rasa cam nak isi borang cuti terus balik rumah.. tapi nak keparking pun saya maluuuu....





Bang... bang edward.. saya malu tauuu....

Edward : Takpe.. meh sini abang tenangkan dirimu..


Okeh.. aku nak pi berendut ngan edward dulu.. dia nak ajak aku terbang ni...


4 ulasan:

nasazfrog... berkata...

kak biasa la tu... kengkadang mmg malu tapi tak pe,,, ada yang hon2 tak kan.. ohh abg edward.. diam je kenapa??

LiNda berkata...

fuh, endot ko memang superb !

apapun .. aku tetap nak gelak jahat .

hah hah hah ..

LayarLara berkata...

Nasaz,
Abang edward malulaaa...

Linda,
Ko nak gelak jahat ke.. gelak baik ke... ada aku kesahh?? yang penting chenta hatiku ini sayang sama aku... hahahahahahahahahahaha

Elyn berkata...

haha apasal abg ed tak muncul itu jam!!