15 April, 2010

T.B.L.S

T.B.L.S

Satu-satunya rancangan realistik fantastic.. bombastic mister loba loba ....

Hahahahaha.... apakah rancangan itu???


THE BIGGEST LOSER (LOOSER) SKUDAI.......

Ada 8 orang contestant... yang pastinya orang2 Skudai saje... Dan penyertaan sudah ditutup. Bermula April hingga End of August.

Sesi timbangan sudah dijalankan pada sabtu lepas.... Oh ye.. sesi timbangan ini dilakukan dengan cara yang selamat ye... tiada acara menimbang sambil berlengging.. (Kecuali Mr. Betaraguru.. dia hanya bertowel saja.... ayoooo seksiiiii)

Setiap peserta dikehendaki meletakkan wang pertaruhan (Read : Yuran penyertaan... lebih sopan) sebanyak RM10 (atas permintaan.... kang kalau lelebih ada orang menangis) sebulan. So sebulan ada RM80 akan didarab dengan 5 bulan.. so ada RM400.

Dalam tempoh 5 bulan tersebut siapa yang berjaya menurunkan berat badan paling banyak akan menerima habuan tersebut. Manakala yang lelain hanyak akan dapat pandang saja. Muktamad... n mandatori... (Tunggg!!! Hakim menghentakkan penukul).

Untuk minggu pertama peserta yang berjaya menurukan berat badan sebanyak 1kilo akan mendapat imuniti... hehehehhehehe... apakah imuniti itu???? yeee... akan diberitahu kendian ye.

Anda diluar sana pasti menggeletek nak tau siapakah kelapan2 orang peserta tersebut??? Tunggggguuuuuuuuu next entry.... owh ye... gambo2 sesi timbangan juga next entry ye....


6 ulasan:

Chenta berkata...

fuh.. tak sabar !

berdebar-debar nak tahu siapakah pesertanya .

Elyn Sani berkata...

sapa kah itu?

LayarLara berkata...

Linda,

Elyn,

Tungggggguuuuuuuuuuuuuuuuu

Ad berkata...

nak ubat julab??
FOC

LayarLara berkata...

Ad,
Julab?? hehehheheh akan dipikirkan...

Tanpa Nama berkata...

pi cari apple cider vinegar yg natural cepat!!

jenama yg bagus...BRAGG (unfiltered natural).kat caring/watson ada kot jual

mmg berkesan dan secara natural(spirit)

noname