01 Jun, 2010

Berpeleseran...

Cuti wesak korang keje ke??? hehehheheheheh aku tau... korang mesti pergi pecah kelapa kan??? kan??? Well.. Kebetulan we olz belum celebrate besday si Zara... so aku pun amek keputusan untuk bawak Zara bertemu dengan chenta hati dia... Nak tau sapa chenta hati dia??? okey... teruskannn.


Ni on the way nak pegi bawak Zara jumpa chenta hati dia.. Seee bantal ucuk n sentil dia takleh tinggal. Aku pun tak paham cemana dia leh ada bantal ucuk... tetiba je dah ada... anak yang lelain takde pun bantal ucuk ni.... isk... nak kene rewind balik memori aku ni... Seee zara kemain lagi syiookkk landing kat aku... sebab apa ye?????


Sebabbbbb.... Ib kene tinggal... Tinggal kat rumah Betaraguru... alalalallala... nangis pulok... hehehheheh ko kecik lagi Ib.. ko mana paham erti jejalan ni.... so... baik ko tinggal rumah je ye... ko layan atuk n nenek ko lagi baguih punyeeee....

Eiikkk Skudai Parade ngan rumah betaraguru takdelah jauh mana... 10 minit pun tak sampai... tapi ini Zara bleh tertido plak... haiiyoo... wake up dear.. your chenta sangat2 laaaa waiting for u...

Okey... sudah sampai ke tempat yang dituju.... Kristal over... siap pakai baju panas lagik... posing dulu ye....

Ohhh bangun sudah.... Zara dapat bear baru.. masa pergi Jusco semalam, AbangSayang renew kad.. dan Zara dapat bear percuma.. terus tak lepas sampai hari ini..


Okey... kita makan2 dulu..... Air suam??? apakah itu maknanya???? Apa kelasss air suam.. kat rumah pun dapat... hehehheheheheheh


Baru kacau air teh ko dah buat muka kerek... tu belum lagi kacau espresso ke... cuppacino ke...


Yeee... inilah chenta hati Zara... dia over fanatik Shrek... sangat2 suka ngan cerita ini... tapi bukanlah dia gemar ngan Shrek sangat.. dia lagi suka Donkey ngan Puss. Puss dalam cita ni dah obes... sangat cute..


Semangat nak tengok Shrek... we olz masuk 10 minit lebih awal tauuu...Anak2, wayang belum start dorang dah start makan popcorn dulu... So mak bapak apa lagi... dok beramas mesra laaa kann.... Shrek dah start korang jangan ngengada suruh mak beli popcorn lagi ok.

Babai donkey n puss nanti Yaya datang lagi ye... I love u...!


Zara ni selekeh sket... ada kasut tak nak pakai.... tahan dia sarung selipar buruk Kristal.. personaliti out laaa!

Cuba teka dimanakah saya ketika ini..... cepat..cepat...cepat...


Aramak... lengkali jangan bukak mulut... tak pasal nampak ko punye gigi dua batang tuuu... Lepas menonton... layan bowling plak... aku tak main pun... kang dapat gelaran MISS LONGKANG. Sungguh tak pernah sekali pun aku cuba baling. Kecualilah kat dalam tu takde seorang pun manusia... mungkin akan aku pikirkan. Saat ini aku asik tanya ngan AbangSayang je.. lambat lagi ke nak abis?? asik2 tanya.. asik2 tanya... Aku teringat buah hati aku yang ditinggalkan kat rumah tu...
*Tima kasih tak terhingga kepada adikku yang bertugas di KPI Cinema, sebab mensponsore tiket masuk panggung. Hemmm aku hitung kalo bayo Dewasa RM10, Kanak2 RM7.. sooo dalam RM41. Tapi aku bayo duit popcorn ngan air je RM10. Thenkiussss lengkali belanja lagi ye...






2 ulasan:

Chenta berkata...

Oooo.. dahlah dapat tiket free . Lagi mau buat wayang sama cik Abangsayang ...ekekee

Miss Longkang - kita serupaaaaa...

Elyn Sani berkata...

haduhhh zara dh dpt tgk chenta hatinyer!! saya?? nan adooo huwaaaa....