11 Jun, 2010

Sadness

Di malam tadi... aku bermimpiiii... mimpi yang sedih sekali.....

Waahhh feling2 amelia contesa lah pulak kann...

Ekceli memang sungguh malam tadi aku bermimpi...

Mimpi yang agak menyedihkan.....

Pada reader yang follow tu memang dah tau, aku selalu bertemu dengan rakan2 dan ahli keluarga yang telah kembali kerahmatullah melalui mimpi.

Last week aku mimpi arwah tok aku.

Malam tadi aku mimpi arwah kawan aku. Before ni aku mimpikan dia selalu dia kelihatan cantik berseri2. Tapi malam tadi aku mimpi beliau dalam keadaan uzur, kulit yang kasar dan mata yang hampir tertutup sebelah... Hampir aku tak kenal kawan aku tu.. Tapi masa aku peluk beliau aku tersebut nama dia. Adakah bermakna ahli keluarganya sudah mula melupakan dia??

Arwah meninggalkan suami dan 3 orang anak. Suami dia telah berkahwin baru hampir 2 tahun lepas. Suami dia juga dah ada baby baru. Kalau tak silap aku dah 8 bulan umur baby tu. Mungkin mereka kesibukan ketika ini.

Perlukah aku beritahu suami kawan aku tu tentang mimpi aku malam tadi???

Sadness in my eyes...


Tiada ulasan: