26 September, 2010

Petang2..

Dah lama tak update... korang pun dah bosan masuk sini tak hupdate2 kan?? Tu yang kat belakang tu dah mula lahhh ngata bersawang laaa apa..

Okeh... dimulakan dengan bismillahh....

Hahhahahaha sebenarnya aku tak tau nak update apa.. tapi pasal dalam handphone aku ada beberapa gambo... maka aku cita ikut gambo jelah ehh...

Err... petang2 lepas keje korang buat apa??

Aku balik jam 5, biasanya before 5.45 aku dah selamat berada di Eco Living. Aku belum masuk rumah lagi, budak2 yang kat dalam dah terkinja2. Yelaaa 10 jam tak jumpa mak dia yang sedia ayu lagi menarik tertarik ni kan.... haruslah rindu.

Biasanya park keta, masuk dalam bukak tudung, simpan bag, pegi dapur, panaskan lauk, panaskan nasik. Kalau nasik abis, aku masak lagi, then terus pegi luar, layan bebudak kat luar.

Kalau rajin aku tolak lah stroller, isi Ib ngan Zahra. Kalau lebih rajin lagi, aku tolak stroller tu bersiar2 jalan jauh sket. Blehlah kuarkan peluhkan... tolak dua orang budak dalam stroller memerlukan tenaga yang extra ye... kalau tiga (kekadang kristal menumpang) lagilaaa memerlukan kederat yang lebih. So, tolak n jalan lebih kurang 30 minit, ok dah save acara bersukan aku untuk hari berkenaan.

Kekadang aku tak sempat tolak stroller AbangSayang dah sampai. Maka kehadiran aku dah tak berapa anak2 perlukan. Dorang lebih tertarik ngan motor bapaknya. Selamatttt aku. Kekadang aku just duduk je kat tembok ngan ibtisam, memanaskan punggung pada batu tembok yang panas. Rasa cam bertangas plak.


Oh ye.. ada beberapa gambo untuk dikongsi... silakan..
Kristal ngan beskalnya. ekceli ni beskal Danial. Beskal kristal rendah sket. Tapi pasal dia nak feeling2 cam bawak motor jaguh, tangan mendepang ke atas tu yang dia tibai beskal abang dia. Pastu suruh bapak dia rendahkan seat..


Haaa... tengok kekecik aku dah tanamkan sikap pemandu berhemah. Tengok, nak bawa beskal seret ni pun dia pakai helmat. Tapi tak bleh blah cara dia memakai helmet. Aku dah suruh dia betulkan, ehhh aku plak yang dia marah. Haaa gasak... kan mak dah masukkan gambo ko yang tak semenggah ni kat blog.


Cehhhh budget ayulah konon... dia tak tau helmet yang dia pakai tu lintang pukang. Nasib ko laaa.. Drive safety..




Tiada ulasan: