19 Oktober, 2010

Taubat...

Balik keje semalam, aku nak hangatkan lauk. Ekceli t.hari helper aku memang dah panaskan lauk. Tapi balik keje petang aku tetap hangatkan lagi sekali.

Tapi semalam, lauk cam tak di hangatkan je. Aku bukak penutup dah ada tanda2 nak xpired. Aku amek seketul, hemm.. belum berubah rasanya. Jadi sebelum dia xpired sepenuhnya baik aku makan. Bukan seketul... 5 ketul ok aku makan. Nak aku humban kat tong sampah rasa cam sayangnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Lagi pun perut aku ni memang jenis perut tak kenal xpired. Dia tak de hal punye...

Dan akibat dari perbuatan aku yang sesia itu, malam tadi aku hampir tido dalam jamban.

sakit perut yang kaw kaw punye.... :nangis:

Tobat lepas ni aku tak buat lagi...






6 ulasan:

LiNda berkata...

seksa oooo...
penat cangkung kans..

LayarLara berkata...

penat duduk dan terbongkok2... heheheheh. jamban aku jamban duduk.

atty's berkata...

ha..lenkali jgn makan dah ..makanan tu kalo nak expired..

LayarLara berkata...

Attys,
baik! nasihat doktor kene ikut...

Elyn berkata...

hadoi kak lenkali sila tobat nasuha sekali ek ekekek

LayarLara berkata...

elyn...

Tobat yang tetobat tobatnya... hahahhaha