24 November, 2010

Danial masuk jawi sudah...

Sehari sebelum menjadi mangsa korban. Bagi dia jalan puas2. Bagi dia happy2. Yelaaa memandangkan lepas ni seminggu lebih ko akan berpantang.


Danial sudah masuk jawi dengan selamatnya pada Jumaat 19hb November. Ni gambo ketika dia baru saja sampai dirumah. Tengoklah muka yang sembab kerana melalak. Dua orang dayang kecik kat sebelah tu setia menemani abangnya. Sorang tukang amek air, sorang tukang panggil mak/ayah.


See licin! Mak nye gigih membuat cucur ikan bilis. Tapi dua orang dayang kecik ni bukan setakat menjaga abang dia... malah menjaga sekali cucur abang dia. Abang dia makan sket.. dia berdua yang over... Hoveeerr uuu...


Lauk orang berpantang adalah ikan, sayur, ikan sayur, ikan sayur, ikan sayur. Di atas adalah ikan selar goreng kicap.


Sup bayam yang dicampur karot. Masa ni lah aku nak tala dia ngan semua jenis sayur. Baik brocoli, bunga kobis, karot sumer dia balun.





2 ulasan:

atty's berkata...

wah..danial dah masuk jawi ye ..tahniah ..

sedap lauk utk danial tu .

LayarLara berkata...

Tq Attys,

Fir dah masuk jawi ke?

Lauk dia sedap sket je dari orang berpantang..