23 Disember, 2010

Macam tak percayaaa!!!!

Tak pecaya..! tak pecaya! tak pecaya!!! tapi percaya jugak!...

Okeh... ketawa gumbira dulu.... hahahahhahahahahhahahahahah....  okeh cukup...

Perasaan saya sangat terharu dan keterujaan yang melampau.  Sebabnya... saya tersenarai dalam Blog En. Ben yang glamerz itu ketika beliau melancarkan games ini... errr... kira games lah juga kan.. Bukan senang tau nak menyelitkan diri disitu... nak2 lagi dengan blog yang suam2 kuku jari kelingking..

W/pun penyertaan saya di ujung2 waktu, entah masih sempat lagi ke idak... nak2 tengok wahhh sudah 99 orang menyertai.. adakah saya yang ke 100 itu??  Hati berharap semoga saya yang ke 100.. walaupun saya sedar harapan adalah tipis.

Tapi... tak sangka plak saya di kedudukan yang ke 96. Saya rasa En. Ben buat proses sisih kot...  yelaaa mana tau ada blogger yang tidak menepati syarat yang  En. Ben. tetapkan dan kekurangan blogger itu memberi kelebihan buat saya!...

Tima kasih sekali lagi En. Ben....


3 ulasan:

atty's berkata...

Tahniah ..

misz nana berkata...

tahniah3.. hehe

LayarLara berkata...

tq kyts n miss nana..