16 Disember, 2010

Malaysia Benam Vietnam

Malaysia 2 dan Vietnam telan telur.  Hamboi hamboi hamboiii suka yee...

Sebab ni jugaklah AbangSayang melipat kain baju secara perlahan2.  Supaya dia boleh selesa terpacak depan tv sampailah bola tamat.  Aku siap boleh siang ikan, kemas dapur n buat preparation untuk hari esoknya, sidai baju tapi AbangSayang masih lagi disitu.  Ceahhh kekonon "Awak nak suruh saya buat apa?  Saya kan tengah lipat kain baju ni.  Awakkan dah serahkan tugas lipat baju kat saya.  Nak harap awak memang tak berlipatlah kain baju ni"

Takpe.. takpe... nasib bebudak tak meragam semalam.

Er... pejabat aku arini memasing dapat sot kabo Berita Harian percuma.  So tiada perkongsian sot kabo ye arini.  Er... napa dapat percuma ye... Berita Harian meraikan kemenangan ni gaknye.  Anyway thank u!


Tiada ulasan: