29 Disember, 2010

Sekitar Majlis kecil..



 Ni masa sambut besday kat rumah adik ipar aku merangkap penjaga anak2 aku. Menu adalah, kek, mee goreng mamak yang digoreng oleh aku yang takde kene mengene ngan mamak, rojak asma, mee hun sup, kari telur dan telur rebus belen nasik lemak pagi.


 Okey, Ib bersama En. AbangSayang, Danial dan Zahra.  Memasing mengaku kek itu dorang yang yang punye.

 Here the sepupu sepapat...


 Okeh, ini model calendar 20 tahun akan datang.


 Birthday boy yang esoknya kene demam campak


 Ni majlis kat rumah Betaraguru plak, menu adalah kek, nuget, bubur kacang n mee goreng mamak.



Yang dua orang kat atas meja tu pun over... cam le kek tu dorang punye...


Dalam sejarah... Ibtisam sambut besday dua kali, satu kat rumah adik AbangSayang, second kat rumah Betaraguru.  Buat majelis kecik2 je... lagi pun bukan dia paham pun.  Dia tau makan je.  Apa orang kecoh2 dia tak tau.  

Sian Ibtisam, masa ni dia demam lagi, tapi dah kurang.  Cuma beberapa hari sebelum tu dia demam panaaaaaaaaas sangat.. sampai 39.  Rupe2nye dia nak kene demam campak.  Ib menyambut besday ngan demam campak...

1 ulasan:

armouris berkata...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit