14 Disember, 2010

Terima kasih Ktys

Nak nangis sket... nak ketawa sket... nak terharu sket... nak teruja melampau sket...

 Perasaan diatas aku adukkan menjadi satu dengan ucapan TERIMA KASIH KTYS kerana dengan tunjuk ajar dari dialah maka... tu ha.. .korang tengok kolum2 kat atas tu ada. 

Selama hari ini aku terpk (yeee aku memang pickup slow) cemana aku nak memudahkan korang baca hasil nukilan aku tu.  Kang korang terselak2 plak entry lama2.

Pagi tadi.. sebelum ktys masuk keje lagi aku dah sms dia.  Dan akhirnya.... beberapa kolum kat atas tu telah terhasil.  Wahahahahahah sangat suke!... At least adalah pengisian sket kalau korang masuk blog aku ni.  Takdelah penuh dengan kelalaian dan dosa semata... haahahahah jangan sentap.

Okeh.. kalau nak baca hasil minda aku pegilah kat KERNA KAU ADA
Kalau nak tips anti aging.. pegilah kat Cantik & Anggun
Kalau nak Resepi pegilah kat Apa Didapur

Okeh... akan diupdate dari masa ke semasa.


Lap u kyts


Tiada ulasan: