12 Januari, 2011

Pesen Artis di AJL

Sungguhh! aku tak tengok pun AJL yang korang dok heboh2kan tu.  Lagilah pemenang si Anna Rafali tu.  Aku kenal sore dia je... orangnya aku tak kenal pun.  Aku kenal sore dia pun melalui lagu JANGAN PEGANG2.. DUDUK RENGGANG2..

aku pun tak tau malam tu ada AJL.. hahaha melampau sehhh aku ni. Nampak benar tak tengok tv.  Dunia artis lansung laaa aku tak kenal... hahahha.. tapi adalaaa beberapa yang aku kenal...

Hebat2 gak pakaian dorang malam tu ehhh... cam kat sebelah ni.. aku gerenti kenal dia... di adalah YUNAAAAA kan?? kan?? hahahhah sore dia best!
Yang ni aku kenal... Yazeer...


 Ni.. entah sapa tah.. aku tau dia dulu pernah join AF.  Dia pernah tak tegur ngan pengacara sebab pengacara buat lawak pasal ketiak dia yang basah.  Tapi sekarang dia dah ok pe.. dia guna rexona kot..

 Ni tak kenal sapa...

 Pun tak kenal gak...

 Ifa Raziah kan??? lain beno ehhh muka dia.... 

 Ni Marsya Londoh... betul ke nama dia gitu??

 Ni Mustapa Kamal ngan bini dia Susan Menon

 Ni kenal.. tapi tak tau nama dia sapa..

 Ni betty banafe.  Dia pernah naik cab NaturalSpirit..


 Minah sebelah bettey ni tak kenal sapa...


 Nie...emmm tak kenal pun...

 Of course laaaa BLACK


 Ezlynn, dari dulu sampai skang ni sama je..


 Tidak ku kenali


 Ni kenal.. abang mat... keh..keh... tidak ku tahuu.. mengapakah... pilunya di pinggir hati ku... hoooowwwttt laguk tuuuuu

 ANNA RAFALI kan??? hahhahahah baru kenal..

 Si comel ni aku kenal sangat... Lisa Surihani.. w/pun aku tak gemar tengok lakonan dia.. sebab samaaaa je.. tapi aku suka dia cuteeee.. 


 Kawan aku cakap nama dia fizo..


 Ni pernah tengok kat tv, tapi tak tau nama dia sapa..


 Macam abang becaaaaa... entah!


 Sapa pulak ni?????

 Entah.. tak kenal gak..


 Ikram... Bidasari Ayu minat gilaaa ngan dia ni... tang mana dia minat pun tak tau laaa


 Ajai ngan binik diaaaa


 Erry Putra....

 Laaaa skema nyeeee.. sapa ni??


 Ini bukan ke pah bedah??? pregnant lagi eh... ngan sapa dia datang??  bukan ke lai dia azri... ke aku dah ketinggalan...

 Cantik... tapi tak berapa cantik pakai cenggini...tak ingat nama dia sapa..


 Ni pun tau... tapi tak tau nama dia...


 Tok tiiiiiiii.... sapa tak kenal???


 Zakiah anas... cam terbawak2 999 kat dalam ni..


 Ni sumer tak kenal


 Pun tak kenal jugak


 Kenal, tapi tak tau nama...


 Tak kenal


 Sapa tah.. tak ingat nama


 Lansung tak kenal


Tak kenal jugak


Dynazz dan si hangit...


Fouziah gousss... terer sehhh aku ingat nama dia... glamer dia ni kan??

Okeh... ada segelintir gambo ni empunya REDMUMMY... so.. kredit to her/him.... mesti sirman yang tukang amek gambo... (aku silent reader red mummy)


 

3 ulasan:

Harman berkata...

very nice photographs..
Please visit my blog..

Lyrics Mantra
Ghost Matter
Download Free Music
Music Bol

LayarLara berkata...

Tq harman! n thanks for singgah!

Tanpa Nama berkata...

valium without prescription valium dosage reduction - valium side effects length