29 Mac, 2011

Ka'Bah ialah Pusat Planet Bumi


besok berbengkel lagi....

okeh.. sedikit informasi untuk dikongsi bersama...
___________________________________________

Old Makkah


KA'BAH IALAH PUSAT PLANET BUMI

QS.5 Maa'dah:97 "allah telah menjadikan Ka'bah, rumah suci itu sebagai pusat bagi manusia.

   Astronout Neil Amstrong telah membuktikan bahawa kota Mekah adalah pusat dari Planet Bumi.  Fakta ini telah di teliti melalui sebuah penelitian ilmiah.

   Ketika Neil Amstrong untuk pertama kalinya melakukan perjalanan ke luar angkasa dan mengambil gambar planet bumi dia berkata "Planet Bumi ternyata menggantung di area yang sangat gelap.  Siapa yang mengantungnya?...

   Para astronot telah menemukan bahawa planet bumi itu mengeluarkan semacam radiasi melalui internet, tetapi sayang 21 hari kemudian website tersebut 'ghaib' yang sepertinya ada masalah tersembunyi disebalik penghapusan tersebut.

   Setelah melakukan penelitian lebih lanjut, ternyata radiasi tersebut berpusat di Kota Mekah. tempatnya berasal dari Ka'bah.

   Yang mengejutkan adalah radiasi tersebut bersifat infinite (tidak berujung), hal ini terbuktikan ketika mereka mengambil foto planet Mars, radiasi tersebut masih berlanjutan terus.

   Para peneliti Muslim mempercayai bahawa radiasi ini memiliki karakteristik dan menghubungkan antara Ka'bah di Planet Bumi dengan Ka'bah di alam akhirat.

   Ditengah-tengah antara kutub utara dan kutub selatan ada satu area yang bernama Zero Magnetism Area.  artinya adalah apabila kita mengeluarkan kompas di area tersebut, maka jarum kompas tersebut tidak akan bergerak sama sekali kerana daya tarik yagn sama besarnya antara kedua kutub.

   Itulah sebabnya kenapa jika seseorang tinggal di Mekah, maka ia akan hidup lebih lama, lebih sihat dan tidak banyak dipengaruhi oleh banyak kekuatan gravitasi.  Oleh sebab itulah ketika kita mengelilingi Ka'bah, maka seakan diri kita di charged ulang oleh suatu tenaga misteri dan ini adalah fakta yang telah dibuktikan secara ilmiah.
  
   Penelitian lainnya mengungapkan bahawa batu Hajar Aswad merupakan batu tertua di dunia dan juga boleh mengambang di air.

   Di sebuah muzium di negara Inggeris, ada tiga buah potongan batu tersebut (dari Ka'bah) dan pihak muzium juga mengatakan bahwa bongkahan batu-batu tersebut bukan berasal dari sistem tata suria kita.

   Dalam satu sabdanya Rasulullah SAW bersabda, "Hajar Aswad itu diturunkan dari syurga, warnya lebih putih daripada susu dan dosa-dosa anak cucu Adamlah yang menjadikannya hitam (Jami Al-Tarmidzi al-Hajj (877).

Dipetik dari risalah Nurussalam 28 Jan 2011 (baru hari aku sempat share... T___T
  



3 ulasan:

attyfir berkata...

gud info.!

Ms and Mr Red Ribbon berkata...

nice info... thanks :)

Tanpa Nama berkata...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your layarlara-layarlara.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com