03 Mac, 2011

Perihal anak angkat lagi


Ini memang serius nak bagi anak... tapi bukan anak aku laaaa... gila ko aku nak bagi anak aku...

Ok  lebih detail sket berkaitan entry aku semalam tu ye.

Gini... Officemate laki aku namanya Hairol.  Bini Hairol ni nama dia Masitah.  Masitah ni sepupu kepada CT.

Hahahahahahahha boleh imagine tak?  Okeh sambung balik.

CT ni dah nak dekat cukup bulan.  Dia ni tak nak baby dia.  Sebab dia pregnant di luar pernikahan.  Wah... sangat telus aku.  Tak baek?? Aku rasa lebih baik aku berterus terang dulu n korang boleh decide.

CT ni umur dia 20++.  Skang ni dia bercadang nak bagi baby dia pada sesapa yang berminat.  Ct tu pun dah bagi tau sesiang dia takde duit.  Dia nak bersalin kat private, which is mean dia takut nak bersalin kat hospital gomen.  Dia takut kene tangkap.  Tapi kalau dah lebih umur mana ada kene tangkapnye..ke kene tangkap eh??  So awal2 dia nak mintak sesapa yang berkenan nak amek baby dia, kenelah huluq kat dia RM2k untuk bayar bil spital.  Tapi boleh dipujuk ko untuk bersalin hospital gomen.  Pastu dia  nak mintak lagi RM1k untuk duit ubat2an dia.

Tapi aku nak nasihat, jangan bagi duit selagi tak dapat babynya.  Okeh sapa yang berminat ym aku kat fitrah_fitri ye.  Ehh.. .aku bukan jadi orang tengah... aku just nak past no tepon si CT tu... pepandailah korang deal nanti.

Adios amigos.... aku sangat bz lately... lagilah nak berbengkel next week... lebur sungguh!





3 ulasan:

attyfir berkata...

owh ..baru kty tau.kalo bersalin anak luar nikah kena tangkap ye kalo bersalin spital gomen.

ieda berkata...

betoi ka kena tangkap?
selama saya kerja dulu taklah plk ada kes tangkap ibu2 yg bersalin anak luar nikah ni..bukan bidang kuasa pihak hospital nak report kes macam ni.kami hanya merawat.
btw...yg kahwin tu pun ramai yg lahirkan anak luar nikah..saya jumpa banyak kes jugak.

LayarLara berkata...

Atty & Ieda,
Tidaklah teman tau kene tangkap ke idak. Tapi si polanah tu takut dia kene tangkap la...