31 Mei, 2011

Salih VS Samiha


Tahniah buat abg Salih dan pasangannya Samiha.  Haaa qouta abang salih a.k.a abang jem dah penuh... kalau ada simpanan tu past2 lah pada kawan2 ye... hahaah itu kata Abby Yus pagi tadi....

W/pun dah kali keempat aku gerenti abang salih tetap berpeluh2... kalau tidak masakan lafaz nikahnya 2 kali... tak pun abang salih tersalah sebut nama isteri2 terdahulu kot.. kui2.

No. 4 pun 25k kooooo... ish..ish..ish... jangan bagi cek tendang bang salih... kaya betul bang salih ni... 

Alahaiii.... sapa yang nak pasang empat kenelah jadi cam abang salih ye... cukup duit.. cukup kasih sayang.. cukup ADIL

Cantik cincinnya

Samiha ni bila dah mekap tak berapa nak cantik sangat..... susah plak nak nampak dia senyum

Cam muka pelakon endon... entah cita apa tapi dalam cita endon tu nama watak tu IBU ARINI


Haaaa kalau senyum kan nampak manissss.... kemana honeymoon bang salih???? China... saya bawak semua sekali.. cuti sekolah ni kan... saya bawak semua.  Apa??? semuaaaa??? banyak tul duit ko salihhh...hai...salih..salih... 

Kredit gambar dari hazrey.com

1 ulasan:

atty's berkata...

wife SY nie lawa org nya lagi kalo senyum..

harap cek tu bkn hiasan semata2
dan niat nak bwk semua bini2 g honeymoon bukan omongan ye abg salih ..