26 September, 2014

Ennncaaakkkk!!

Salam 1 Malaysia

Lagi sekali aku nak ketawakan diri sendiri.  Last update adalah pada Bulan Ogos 2011, means aku jadi cam orang sasau selama 3 tahun keep on memikirkan y??? y??? aku tak boleh bukak blog aku, bila aku pikir2 balik rupa2nya aku salah masukkan email address. Rasa nak tumbuk diri sendiri.  Puaslah aku mikir blog aku ni kene hack ke... padehal blog tah pape je. Perasan je lebih.

Pada yang ucapkan welcomeback tuuuu... I is sangat maluuu hehehheheheh.  Tq anyway.

Banyak yang berlaku 3 tahun lepas, pahit, manis, masam, kelat ehhh semualah.  3 tahun aku tak dapat meluahkan perasaan kat sini.  Tension tauuu bila kita melawat teman2 blog tapi kita sendiri tak bleh update blog.  Skang aku 37, 3 tahun lepas aku 34 adakah ketika itu aku memasuki fasa tua sebelum waktunya.

Dalam seminggu 5 kali aku mesti ngadap blog aku yang dah bersawang gila.  Tapi keep on fikir y??? y?? takleh masuk.. Aku redha je, merayap senyap2 dalam rumah blogger2 lain.

Anak2 aku pun dah besar, yang sulung dah UPSR, yang second dah darjah 4, yang third dah pra-sekolah, yang fourth dah tadika, yang fifth dah... okeh tipu.. tu je anak2 aku.  Takde pertambahan.  Yang bertambah adalah lelemak kat badan aku.

Oh ye... lupa nak bagi tau, aku dah tak pakai spek.  Heheheh aku dah buat lasik.  Buat lasik bukan sebab banyak duit, tapi buat lasik sebab tak mampu nak buat cermin mata.  Nanti aku cerita dalam next entry eh.

Okeh hari ini Jumaat, orang gomen Johor kan cuti Jumaat n Sabtu.  Hari ini adalah hari menjadi surirumah sepenuh masa.  Aku akhiri ngan gambo sekeping dua.

Haaa tengok yang depan sekali tu anak aku yang last.  Masa last update (sila scroll gambo budak pakai songkok 3-4 entry sebelum ni) budak baju biru depan tu alahai masih boleh tunjal2.  Skang ni cubalah tunjal kalau ko nak merasa mendapat.  Ni gambo bulan Jun 2014

AbangSayangku dan anak2. 



Tiada ulasan: