09 Ogos, 2007

Back to my territory..

Salammzzz.... Pagi ini amat sejuk coz subuh2 lagi sudah ujan... So, bila hujan mak ni yang akan hantar kids ke rumah baby sitter. Pagi indah... anak2 termasuk maknya nyanyi lagu Tanggal 31... amat patriotiks ok... tang merdeka tu... amboiii kami jerit MERDEKA. Danial malam tadi dah lukis bendera n color it, pagi tadi danial dah gunting, u guys guess.... adakah patut danial suruh aku tampal bendera tu depan rumah... amatsss terharu.... Takpe, t.hari ni aku nak pi JUSCO nak cari bendera... emmm kat JUSCO ada bendera ke???

On the way gi opis adoohai... kebanyakan kenderaan bergerak dengan penuh dramatis, stabil, konsisten, emosional dan terkedek2. Uiihhhss.. aku pantang betul kalau kereta jalan2 sket tekan brekk... jalan sket tekan brek... Hello... kalau nak terkedek2 jalan kaki okeyyy... Takpe... aku sabar...

Sampai opis... eiikk pintu AbangMisai tutup??? Aiseeehhh nilah satu penyakit AbangMisai, kalau nak pi memana napalah tak inform aku ni... Outstation pun tak nak bagi tau, kang kalau MatSpeaker tu tanya apa aku nak cakap... takpe... nasib baik pintu MatSpeaker pun tutup.. heheh jejangan dorang ada pakatan sulit tak??? Dorang pi program kat Kepala Batas laaa.

Smalam petang aku bawak anak2 ke taman, amboii sakan betul dorang... lagi pulak kat taman tu ada 3 orang aje... heheh aku dan kedua2 anak2ku.. mana pegi sumer orang eh?? Penat gaknya... Dah lama sket baru ada dua tiga budak.. Amat seronok... kids siap nyanyi lagu BUAI LAJU2... (takde kene mengena ngan cita Buai Laju2..) Rasa best dapat buat anak2 gembira.. Okey.. aku ada tepek dua tiga gambar... kalau nak tengok lebih pegilah aku punye fotopages...

Kristal terpaksa pakai evening gown ngan seluar, bukan apa takut keseksian melanda masa main gelongsor...


Okey, pose paling menarik setakat ini...

Hem, kalau malam ni kita buat campfire kat sini pun okeyla mak.. manyak cantikkk, jom balik nak maghrib dah ni..


Okeyyy sekian dulu untuk kali ini, siaran akan bersambung pada waktu-waktu akan datang. Harap maklum, majulah sukan untuk negara, martabatkan industri musik tanah air kita.. apa merepek ni...

Tiada ulasan: