10 Ogos, 2007

Hari Ini Hari Jumaat

Salamz... *pagi/*petang/*siang/*malam/*kawasan2 yg sewaktunya.. Pejam Celik dah hari Jumaat.. Hem.. aku realised one big thing this week... hehehe... aku masuk kawasan universiti jam 7.40 pagi. Wahhhh minggu ni aku bebetul menjadi seorang staff yang berwibawa..hello... aku bukan lambat selalu tau... tapi biasanya 7.52 baru sampai kat parking heheh maka bermulalah acara walkaton... amat dasat okey...

Last nite we allz keluar carik bendera... coz siang tu aku pegi JUSCOSSS.. tapi takde jual bendera.. patriotik kah? Keji (pinjm word ceera) sungguh.. so last nite kami pergi ke LOTUS.. beli yang besar 1 (kat rumah dah ada yang besar 1) yang kecil empat.. akak sempat beli bungaa lagi u.. eheks.. nak gubahlah konon... Tapi lagi keji (helloo.. pnjam lagi ye ceera) pagi ini dua dari 4 bendera kecil dah tetas jahitannya... tak sempat nak tampal kat keta.... takpe malam ni aku nak jahit... nasib baik singgit.

After that apa lagi... jalan-jalan cari makan laaaa.... emm kami dinner di luar... siakap tiga rasa, tomyam campur n kailan belacan.... sorry tak sempat nak snap gambar cozz pda tertinggal kat dalam keta... lagi pun aku tak mau le suasana harmoni di cemari oleh panggilan2 yang boleh menggangu ketenteraman kami pada saat ituuuu...er.. yang lebih tepat membantutkan selera ku... aisehhh tak jadi lagi diet akkkkakkkk....eheks..

Opsss!!! lupa plak nak bg tau... ini penting untuk Cik Syamie dan Pn. Maria Mernado... eheks... semalam akak pakai selendang yang kita beli kat JUSCOSSS tu...heheh jangan marah ye... aku sungguh anggun dan ayu malam tadi...muahahahah... alar.. selendang yang pink tu....

Oklah, takleh tulis banyak ni... akak nak pergi ke Ceramah Israk Mikraj... Opss... i love Jumaat coz besok cuti!! yes..yes.. i hate Sunday coz... esoknya kene kerja... tapi aku pekerja yang rajin tau!!

Anak2 yang lahir selepas merdeka berjiwa merdeka.. cewaahhh!

Inilah hasil seni kerastanganku yang sungguh berseni... eheks...

1 ulasan:

Ceera berkata...

erk, leh ajer nak pinjam selalu... tak perlu nak mintak izin, hehehe... boleh tak kalau malas nak gantung bendera kat umah dan sewaktu dengannya, yang penting hati ku ini jiwa merdeka, hahaha... dan dan tu...