10 Ogos, 2007

Rahsia kelahiran Februari

FEBRUARI

* Berfikiran abstrak. <---- huhuhu yang ni aku setuju sesangat
* Sukakan benda yang realiti dan abstrak. <------ betullll tak dinafikan
* Bijak dan pintar<---- janganlah kata begitu, habislah sumer dah tau rahsia saya...ewwwhhh
*Berpewatakan yang mudah berubah. <--- ya betul, yang ni aku realise sangat2 tapi aku bukan sesumpah ye...
* Mudah menawan orang lain.<--- ahaks.... no idea...
* Agak pendiam.<--- maybe sometimes... tapi aku rasa kat opis ni aku pun banyak mulut gak
* Pemalu dan rendah diri.<--- pemalu ke?? bolehlah... rendah diri?... ye ke... muahahaha
* Jujur dan setia pada segalanya.<--- yes.. betul sebagai buktinya, hubby ku masih satu...ahaks
* Keras hati untuk mencapai matlamat.<--- entahlah eh....
* Tidak suka dikongkong.<--- ini aku bagi 100%
* Mudah memberontak apabila dikongkong.<--- ya... aku tak suka di kawal dan disuruh itu n ini, aku tau t/jawab aku, so x payah nak suruh2
* Suka kegiatan yang lasak. <--- of course, masuk hutan keluar hutan, panjat gunung... but never...
* Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.<--- ye ke??? cam rahim maarof sensitif
* Mudah mempamerkan marahnya.<--- ini tak boleh nak dinafikan lagi
* Tidak suka benda yang remeh-temeh.<--- yes..
* Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.<--- tak tau plak aku
* Sangat berani dan suka memberontak.<--- berani?? tak kot... memberontak, yes bila ditindas
* Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.<--- huhuhu aku paling suka yang ini
* Pemerhatian yang tajam.<--- uisshh tooo much..
* Suka hiburan dan sukan.<--- entah ek...
* Suka benda yang bersifat seni.<--- 99%
* Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran.<--- tanya AbangSayang
* Berkecenderungan pada benda yang tahyul.<--- hahahahaha lol
* Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.<--- tidak dinafikan....erkkk
* Belajar untuk mempamerkan emosi<--- tak perlu kot.... tak pamer pun dah nampak..

Aku n AbgSayang sama bulan... lagi janji gitu... Korang punye cemana plak... aha... kalau nak tau silakan pegi disini

2 ulasan:

Ceera berkata...

hehehe... semua best2 nie, saya september, sama cam mysis..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

september gak ke... esehhh cam janji je...