07 Ogos, 2007

Somebody dah ruined my day

ARRGGHHHSomebody has ruined my day.. i HATE her.. entire of my lifeeeeee.... selalu exsen good... ingat dia sorang bz agaknya... arrgghh nak je aku amik jentolak dah lenyekkan dia macam jemput2 tak jadi.

Pakkal aje dia orang 'veteran perang' kalau ikutkan mulut aku yang cabul ni nak aje aku bahasakan dia... eiii gerammnya... weiii harta pejabat ni bukan b***k ko yang punyelaaa.... peegiiii dah xseen good.. wehh langit tak selalu cerah lah wehh... ko ingat... nanti bila ko jatuh or something else happen to engko.. saat tu aku akan ketawakan ko dalam hati... ko tunggulah... i'll remember hari ini dan hari2 aku yang pernah engko hancur punah kan.... weii pegi mam*** lah ngan keberlagakkan ko...

Ha... amikk ko.. aku kalau orang baik ngan aku... aku 10 kali boleh baik ngan dia.. tapi kalau ko sekali jahat ngan aku.. aku leh jadi juta juta juta juta kali jahat tau tak... TAU TAK!! paham tak stupidessstt head... corn head...

Arrrghhhhh....

2 ulasan:

Ceera berkata...

kenapa nie puan lara, sabor sabor... biar jahanam itu orang..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

takde pape ceeraaa adalah mangkun bin hayun tu... telah menaikkan nafsu amarah ku di tengah hari....