28 Ogos, 2007

napa aku ni eh?

Salam allz... hari ni dah Tuesday.. aku masih bluess lagi w/pun Monday dah sehari berlalu... napa aku ah?? banyak gambar aku nak tepek kat fotopages... tapi fotopages asik pedajal aku je...

Aku rasa aku perlu mengambil cutila... nak apply cutilaa...

3 ulasan:

Ceera berkata...

alasan yang sungguh tak munasabah untuk choti, cit

Nezjoe berkata...

salam balas kunjungan!
macam raya pulak!
huhu

besonya gambo dia. hehehe
cuyti la sebelum kamu dicutikan...
err....bunyi mcm tak kena kan?
Isk!

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

hahaha... apa boleh buat ceera... tapi monday ni memang kene cuti, baby sitter balik kampung daa...

Nezjoe.. seram siott ngan perkataan di'cuti'kan. Cam penjawat awam yang bermasalah je..