05 November, 2007

Helllooooooowwww

Wuihhhh... banyaknya sawangg... rumah sapalah gamaknya ni.... tak geti nak berkemas gaknye....
Korang mesti ingat aku dah bertaubat blogging eh... takde maknanya.... yang benonya pc aku dijangkiti virus brontok.... dah clear... tapi tah kenapa takleh nak hidup gak.. dah sasau lah tu. Aku rasa dah 2 minggu berpenyakit pc aku tu. Tunggu teknikal staff hantar ke 'klinik' lambat beno.. mementanglah yang suruh ni mak orang... cuba kalau aku anak dara trang tang tang.. mesti dorang lajuuuuu je... Ni pun aku tengah merempat kat kubikel member aku ni...
Oh ye... setakat hari ini kesihatan aku ok... 25 hb ni aku akan jalani satu ujian ke atas buah pinggang... dan 28hb lak aku akan berjumpa pakar kat hsa. harap2 semuanya ok.. tima kasih le pada kawan2 yang telah memberikan kata2 semangat dan nasihat... Mekasih ye Nez... aku siap mimpi membaca buku yang bertajuk NEZJOE... kelakau gitu...
Semenjak berbadan satu stengah ni aku dah dapat kesan satu penyakit aku yang teramat nyata sekali... hehehheheh aku malas nak bersiap... kalau pi kerja ni aku leh pakai tshirt ngan track aje.. memang dah lama aku sampai opis lagu tu...lagi pulak skang ni musim raya kan.. bertandang dan di tandang adalah satu kelaziman... korang bayang aku pegi beraya rumah orang aku leh pakai tshirt ngan track suit je... hahahahaah aku tak tau le... mesti anak aku ni esok seorang atlit..muahahhahah.
Eh.. panjang lak aku tulis ni (panjang ke?)... aku nak pegi menziarah blog koranglaaa.... sementara tuan punye pc ni takdok...

7 ulasan:

pjoe berkata...

aku mengerti perasaanmu kekanda
PC tuan hamba pun beronar sama
adalah tak best sekali buat kerja kt work station orang
hehhe

Pinjamkan buku 'NEZJOE' tu..
btw, aka boleh panggil joe..
panggil nez..nanti dia dari Indon yang menyahut
haha

Diana Ishak berkata...

orang tua-tua cakap kalau masangandung malas nak besiap tandanya nak dapat nak pompuan. kalau betul apa aku cakap, sila belanja. tapi ko kena datang KL, ok?

LayarLara berkata...

joe,
nanti sok lusa kalau aku mimpi baca buku NEZJOE aku terus masuk dalam mimpi ko eh... heheheh

apple,
heheheheeh... masa aku ngandung si kristal aku rajin teramat pe.... sungguh rajin yang nyata...
apple.. sudikah ko menjadi besan ku...muahahahhahahahah

viruspadu berkata...

kalu pc rosak, mmg hangen gila lah, nak2 suh btlkan, tp no action taken kan... sabo je la

tp kalu beraya pakai traksuit, itu mmg selamber, yes i like gitu

Ceera berkata...

patut la lama giler tak update, jaga kesihatan elok2 okey.. pantang la apa2 yang patut...

Qaseh Bidadari berkata...

pc ade virus ek?same ler kite...tp dah clear dah ni...

LayarLara berkata...

Pn. Virus, begitulah seadanya saya saat dan tika ini, sangat tak de mood nak berlawa2, kalau idak dulu, ngan cincin besar godang... ngan rantai... lengkapla... skang ni... paham2 ajeklah...

Cik Ceera, biasalah pc pun cam orang gak, kadangkala kene demam... tapi aku hangin lepas download 'diner dash' terus pc aku kene brontok... oh ye mekasih juga atas nasihatmu...akan kukenang..

Hotmama..Hangin tak hengat dah mama... masa clearkan virus tu.. ngan memori2 skali saya bagi clear.. tu yang tak bleh bukak langsung.. heheheh siapalah aku tanpa pc... pocket pcku?? hampeh...