13 Disember, 2007

Alhamdulillah

Eiii tak sabar...tak sabar...tak sabar nak bagi tau u olz...

Ok... tadi aku pegi monthly check up kat Pusat Kesihatan (kat spital pun aku pegi gak).. alhamdulillah kalau sebelum ini urine protien aku 3+ tapi tadi aku pegi check dah tinggal 1+ sahaja.... alhamdulillah sesangatnya... w/pun tak hilang sepenuhnya tapi adalah menunjukkan penurunan.


aku baru masuk opis ni... tengok atas meja ada asam laa... lihat ruang asam yang kosong.. telah ghaib dalam mulut aku... skarang ni aku begitu obses ngan bende2 masam... manis2 tak main... er.. tima kasih kepada PN. SAPURA di atas pemberian ini... sangat sedap ok...

2 ulasan:

Ad berkata...

amin..moga cepat ke paras normal..

err..xphm sgt pasal prtein2 urine nie..yg penting semoag semuanya selamat yer cik lara oii

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

ad,
mekasih le bebanyak ye En/Pn. Ad... ko tak paham pun tak pe.. janji ko memahami ekkekek...