26 Disember, 2007

Rindu...rindu..rindu kamuuuuuu

Rinduuu betapa rindu hatiku tidak tertahannnn ekekkekek.... rindu aaahhh dekat 7 hari tak baca blog korang.. mau penasaran aku niii....
Ok... sangat banyak cerita aku nak kongsi ok... Mana nak mula ye??? Haruskah aku bahagi2kan entry aku ni mengikut kesesuaian tajuknya??? hahahah cam banyak plak masa aku nak berblogging ni...
Ok, kita mulakan satu persatu...
RAYA QORBAN
Rancangan untuk buat BBQ terpaksa dibatalkan sebab pada hari raya itu aku n krew telah 'lepak' sebab the nite before tu kita orang bz bergotong royong masak untuk raya. Bayangkan dah le tido kul 2-3 pagi, pastu pepagi nak pegi pasar untuk prepare BBQ malam nanti... ohhh sangat tidak sanggup ok...
Hok jate2 tu biasalaaa ringan tangan kat masjid, 13 lembu n 1 unta, Betaraguru bawak balik kepala lembu... so after dia tokak tokek kepala itu lembu... maka jadi kewajipan aku n krew untuk bagi settle itu kepala.. cuci... banyak gak daging dia ni w/pun tang kepala... Masa tengah dok mencuci part kapla itu... satu permainan telah wujud secara tidak sengaja... "membaling biji mata lembu"... perghhh sangat gillak ok... aku tak amik port memula.. tapi disebabkan aku telah menjadi mangsa dalam keterpaksaan setelah mata lembu itu bersentuhan ngan dahi dan terus meleret cantik atas kepala aku.... mak tak bleh tahan dekk... mak pun terus amik bahagian sehingga mak terlupa yang mak tengah membawa perut... akhirnya.. daging kurban... tulang belulang... hati, babat dan segalanya telah selamat di masak... aku tak minat sangat mende2 ni... krew2 lain yang bersungguh menyetelkan juadah tersebut... aku cuma tengok je.... Gear box lah mende2 lagi...
Ok kita pegi ke tajuk seterusnya...
MISSION IMPOSSIBLE
Alhamdulillah setakat ini mission imposible aku telah berjalan dengan begitu memberansangkan. Tiga hari pertama tu merupakan saat kritikal, sebab kristal kekadang ingat kekadang lupa... kekadang dah separuh jalan je toilet dah terbarai... sangat menduga iman ok.. sampai aku rasa desperate, gasaklah ko pakailah lampin pakai buang tu sampai ko muak... tapi bila masuk hari ke 4 dan seterusnya aku telah menaikkan jumlah2 bintang yang boleh aku berikan pada kristal... tahniah ye kristal... heheheheh.. cayang ye... Skang ni kristal plak warning aku... "mak jangan kencing dalam seluar tau.. kencing kat bilik air"... nak terguling2 aku mendengar amaran yang teramat bahaya itu.... very dangerous uuuuuu...
7 hari aku cuti, alharuslah dia berkepit sepanjang masa celah ketiak... sangat manja...
Okay... aku ada bagi tau pasal appointment 26hb kat spital kan??? hehehhe... aku rasa aku tak nak masukkan kat entry ni.. aku nak buat entry khas untuk 26hb... sebabbbbbb... sebabbbb ada tragedi buah epal beb..... nantikan....

Tiada ulasan: