03 Disember, 2007

Tiap2 bulan adaa....

Hem... aku congak2 dan aku pk2kan... rupenye tetiap bulan akan ada birthday party... bulan lepas kristal, faizal ngan Tok Kenon... bulan ni... Azrai ngan Emerald... bulan depan... save sket sebab bulan depan Tok Bohan sorang je... heheheeh bulan 2 plak.. ambooiii sakan... sekali 4 orang daaa... tapi kita orang bukan buat besau2 birtday party pun... simple punye makan2..
Kalau tak silap aku laaa...
Januari - Tok Bohan (10/1)
Februari - Aku, Second Twin, Abangsayang n Ain (2, 10, 25/2)
Mac - Danial (17/3)
April - Abang Nuar n Hazim (17/4)
Mei - Mimi (5/5)
Jun - Baby (29/6)
Julai - Haikal (1/7)
Ogos - Mak Long (Ayu) (20/8)
September - Illy(17/9)
November - Faizal, Tok Kenon n Kristal (21,22,24/11)
Disember - Azrai n Emerald (2,6/12)
So.. smalam once again ada simple makan2... lets check it out...

Sorry no ice cream kek, anak aku selsema n batuk ok.. meranalah korang...

Siapakah dia si baju merah?? Yang tengah tu adik aku Mimie n anak dia Emerald

Hidangan ini telah disediakan dengan gigihnya oleh Tok Kenon Catering... i luv the paceri nenas... sangat deleciousss.. very the super..


Ini Betara guru No. 1, sangat seksi ok... Betara guru No. 2 tadak dalam gambar... lihatlah betapa juicy nye watermelon itu... makan ngan thousand island sangat menyelerakan uuu.... akibatnya aku batuk hari ini..


Okey yang tertungging beria2 tu kristal, yang dengan buku tu pearl, yang tukang sebok sebelah pearl tu adalah emerald.. ha yang belakang tu bapak pearl n emerald si faizal yang celebrate besday last month.... Dorang bertiga tengah bz coloring buku baru kristal.. Mimie.. apa ko ni tak bagi laki ko cukup zat gaknye... kurus beno laki ko ni..

Ini adalah contoh laki yang dapat zat dengan secukupnya.. kehkehkehkeh... AbangSayang membakar otak2 dengan pose yang dikira menarik... AbangSayang memang telah sign kontrak seumur hidup sebagai tukang bakar otak2 jika ada acara makan2... Raya haji nanti ada bbq, so AbangSayang telah dilantik sbagai pengerusi tetap dan berpencen oleh persatuan membakar

Okey, yang baju merah depan ni adalah Kak Long aku... dia ini bagus kalau ajak kenduri kendara sebab dia rajin kemas... hehehehh dia kemas macam lipas kudung... Aku tidak pernah akan lupakan dia untuk sebarang majlis ekkekeke... steady Mak Long... Yang baju biru ala2 muka tak mandi itu adalah adik bongsu aku, Azrai.. dia ini perasan hensem... uwekk... yang tengah dok belek hp tu adalah adik aku yang second bongsu... Ain. Budak lelaki di belakang adalah Haiqal anak sedara aku...


Gambar ini diambil selepas acara makan2 yaitu acara lepak2. Betara guru No. 2 tak sporting.. hanya angkat tangan je bila disuruh posing... almaklumlah tengah buat persediaan untuk menjadi composer terkenal...

Thats all untuk program hujung minggu... aku tak berapa sihat sebab semalam telah membalun water melon dengan gagahnya... aku batuk2 sampai rasa nak terkencing... parah dah ni...

Tiada ulasan: