24 Januari, 2008

Antahberantah...

22hb
Hari Selasa lepas aku terpaksa amek EL, coz tuan puteri pucuk kelompang aku tu bleh kene CB plak... korang bayangkan aku tido kul 12, peh tu kul 2.30 pagi bangun sebab dikejut oleh kristal sebab sakit peyut... gitu gini melayan tuan punye perut dan teman pi bilik ayo je dah dekat kul 4.30 baru aku tido balik... baru je pejam mata leee dah kul 5.30...

Pagi tu aku bawak si kristal pi klinik, sian plak asik sebut sakit perut je... aku nak bagi makanan pun dia tak mau sebab dia takut sakit perut buang2 air.. Elok je lepas jumpa doktor n amek ubat, terus dia leh lari2 n lompat2.. wahhhh kemanakah hilangnya penyakitmu itu?? Balik klinik aku singgah opis coz nak isi borang cuti... abis kepala aku pun dah melayang2 sebab kurang tido... Skali tu AbangMisai mintak tolong buat keje sket.. huh... sket mende dekat 2 jam aku tergantung kat opis... dah rasa lama sangat si kristal pun ajak aku balik...

23hb
Ye... hari ini cuti... Pepagi buta lepas bfast, kita orang pi kebun lagi... tinjau meninjau apa yang patut... hari redup... berangin.. pastu air pun naik tinggi... so balik kebun tu kita orang melepak kat Taman Rekreasi Pantai Rambah... ada gambo aku dah snap.. tapi kendianlah baru aku tepek eh... AbangSayang ngan Danial kekonon mancing... tapi hampeh.. 2 jam satu apa pun tak dapat... tapi bebudak kampung tu aku tengok letak je pancing tak denye 5 minit dah dapat ikan gelama.. Kalau ikut hati AbangSayang tu memang sampai ke malam dia nak duduk mancing w/pun satu apa pun tak dibawa pulang... nasib baikle kristal cakap "ayah... kristal nak tido".. selamat...selamat...

Balik tu singgah kat Pekan Nenas, pekena nasik campur.. sodap... ngan sambal tempoyak... Sampai rumah, aku mandikan bebudak yang dah berlengas tu n lepak2an...

24hb
HAHMPEH... Grreehhhhhh.... pc aku tak siap lagi le... hard disk rosak... underguarantee so.. kene hanto pada IBM... hem.. sob sob sob.. jawabnya sbulan lagi le baru siap.. ohh sungguh ku merasa tak keruan... Jangan perasan ye... bukan sebab tak dapat singgah blog korang... hehehehe keje aku pun banyak gak ni... asik nak menepek tempat orang je... orang lain pun nak buat keje gak... soganlah aku... Member yang pegi BTN tu pun dah balik.. so aku takleh le menguasai pc dorang... Ni pun aku merempat skejap kat tempat PAP...

So.. nampaknya aku terpaksa le hadkan kehadiran ku disini....

Astalavesta bebeh....



4 ulasan:

Ad berkata...

haruskah aku mengatakan TIDAKKK sambil beraksi seperti lipas kene spray lagi????oowh..tidak..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

Ad,
Keh..keh..keh..keh... takyahle...buruk ropenye... ada masa n ketika aku akan update.. biarpun sepotong ayat...

nasazfrog... berkata...

sambal tempoyak hang jgn sebut lorr,, terngiur cek.. ha sampai bila la hang nak dok merempat kat pc org tuh... pc rosak ker

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

nazas,
pc aku dah nazak bangat, sampai kene hantar ke IBM... entah apa ke heknya dalam 3 bulan ni je 2 kali hardisk damage.. kasar beno ke aku ni?