15 Januari, 2008

Berjaya

Berjaya Time Square.. Berjaya Holdings.... tidak.. sumer itu salah.. tidak satu pun benar.. heheheh

Smalam aku telah berjaya tido... satu pujian beralun untuk aku... yang penting aku berjaya tido cepat.. hehehehhe..

Smalam dari balik keje aku tak berenti buat keje rumah... memang aku sengajakan... biasanya aku buat secara sweet time.. kali ini idak.. dalam kul 6 lebih tu lepas habis hangat2kan lauk, aku terus suap anak2 aku makan... lepas abis suap dorang, aku pun teman AbangSayang makan, aku pun makan gak... habis makan terus aku kemas pinggan, lepas tu aku terus solat maghrib... usai solat aku pegi nite market, beli lauk n sayur2, beli buah2, beli kuih2 sket.. sampai aje rumah aku dalam kul 9 malam aku terus basuh ikan, ayam, sotong, udang.. sayur.. and simpan sumer dalam peti... lepas tu aku kupas bawang/bawang putih/ cili kering dan barang asas untuk memasak selama seminggu.. dorang 3 beranak tu bz makan buah n kuih kat hall, sambil tu aku basuh baju skali... opsss bukan aku basuh baju.. mesin... heheheh tapi aku monitor.. kira aku basuh laa kan.. Lepas tu aku kemas plak segala mak nenek yang dorang dah sental bg licin kat hall... abis kemas aku kuar sidai baju, abis sidai baju plak aku kemas beg baju budak2.. tengok jam dah kul 11.00 malam.. aku terus bersihkan diri, solat, buat susu kristal, suruh bebudak masuk bilik n tido.. dan aku sendiri terus naik atas katil.

Ad suruh aku joging... tapi keadaan aku skang ni mana leh joging, tu pasal aku buat2 menyibukkan diri supaya aku penat tahap dewata..

Naik je atas katil memula aku tak rasa ngantok... aku berzikir... tak lama dalam 10 minit aku dah rasa ngantuk... terus aku warning AbangSayang... please dont disturb me... saya dah rasa ngantuk... saya takut rasa ngantuk saya hilang.. hehehehe boleh gitu??? mahaplah ye AbangSayang....

Pagi ini saya rasa segar sedikit dari semalam sebab saya berjaya tido selama 5 jam 30 minit... heheheh suksess...suksesss...

Besok2 cemana?? Harap sumer ok...

9 ulasan:

Ceera berkata...

sangat sukses...

kalau kita, lagi penat la lagi susah nak tido...

mama ranggie berkata...

mama pon skarang ni,letak aje kepala,lelap terus...

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

ceera,
Hehehehe oleh itu baik hang jangan penat2... nanti bleh terus ZZzzZZzz

mama,
wahhh itu yang paling seronok tu...

Ad berkata...

haaa....nanti dek sebab cik lara kitter dah wat kejer ngopek barang2 asas dapur seminggu..maknanya seminggu la dia x leh tido dah!!!sbb dah xder kejer nak wat..
so.cdgkan ad ialah membzkan diri ngopek barang2 asas jiran2 sebelah plak...

zikir tu mmg the best ubat tido...

apapun..tahniah...welcome to berjaya holding!!

david santos berkata...

Thanks for posting, LayarLara.


justice for Nurin Jaslin

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

Ad,
Hahaha... ko bikin aku gelak saja di pagi hari Rabu..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

David Santos??

Er... have we meet before? Anyway thanks...

PuteriSatu berkata...

salam kenal...nak gelak baca blog ko nih...very santai..buat aku tersenyum sendiri je..cam tula kan dah ada anak...seme benda kita nak buat kan....tapi sian kan..susah nak tido ni...adoihai...aku pantang kepala sentuh bantal je...zzzzzz...lelap...apa pun salam kenal ye....suka baca blog nih...

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

Salam kenal gak untuk tuan PUTERI SATU dua tiga empat bla..bla..

Memang kat sinilah aku nak bebel tuan puteri.. kalau bebel ngan orang kang dikata aku tengtong heheheh...