17 Januari, 2008

PENGUMUMAN

Ketuk..ketuk... Perhatian... perhatian.. sila berikan perhatian..

Heheheh... ado.. pc aku breakdown lagi... aku pun pelik aku bukan buat apa pun semalam, aku cuma download antivirus je dari laman rasmi UTM, bukan download dari tempat tah mana2.. pagi ni terus takleh bukak... cipettttt tul..

Baru aku realise... last year pun pc aku breakdown after aku d/load antivirus... cineeebeng.. aku ingat mahu pasang safety... langsung tak selamat..

Oleh itu teman2 seper'blog'an, mungkin aku terpaksa menghadkan buat seketika kehadiran aku di wilayah ini.. Pada sesapa yang belum baca archive aku.. inilah waktu yang paling sesuei... hehehhehe, slalu baca yang update je kan... Ni pun aku merempat kat pc orang...

Oh ye.. pagi tadi aku pegi cek perut.. hehehhe alhamdulillah semuanya ok... resultnya adalah...

Albumin : NIL
Gula : NIL
Hb : 12.2
BP : 120/70
Ederma : NIL

Tu je laaaa... so far suksess... moga keadaan baik ini akan berterusan hingga aku deliver nanti...

Ok... pada sesapa yang akan rasa kehilangan aku... (muahahahhahahah) dont kill yourself.. and dont do this at home... heheheheheheh...

Rindulah aku nak menjengah rumah korang.... cauu...

2 ulasan:

Ad berkata...

kekanda lara akan menghilangkan diri didunai cyber wat sementara waktu..argh..TIDAKKKK....TIDAK...(sambil baring dan kedua2 kaki menendang nendang angin dan tangan menghempas2 lantai)

LayarLara berkata...

Ad,
hahahaaaha.... cam lipas terbalik kene spray je aku bayangkan ko di saat ini... sesilap berenti kejap teguk air oren, then sambung balik... hahahhahah.