18 Februari, 2008

Garuda Menyerang??

Persembahan senamrobik oleh pelajar2 tahun satu SKKP2, menarik n colorfull

Danial n the gang sedang mendengar taklimat... hem.. apalah yang budak 6 tahun tahu pasal taklimat...

Nampak tak boy yg dekat kun ijo tu?? Danial sedang gigih dalam acara lari pakai tempurung kelapa.. caiyo...caiyoo...caiyoo... come on bebeh..

Sang emak sedang berdiscuss ngan sang doraemon yang dah tak boleh dibawa ke tepi dan ketengah. Yang boleh dibawa ialah... dibawa balik kerumah... adoii letih sang emak mengekor doraemon tawaf skkp2..

Danial sengih sambil buat peace... yelaaaa ko bagi peace sebab ko dah menang kan?? cuba ko tak menang.. meroyan ko 3-4 hari..
*********************
Aku tau le hari ini Monday... korang sumer lancarkan Monday Blues ke???

Aku pegi sorang2 punye rumah sonyap sunyi je... termasuklah rumah aku sendiri... hehehehheh.

Dah petang kala baru aku berkesempatan nak update blog.

Hari ni MatMisai ada 3 jam je kat opis... pastu pegi pusat kesihatan... dirhea (betul ke ejaan?) dalam erti kata lain buang2 ayaq besar... Lepas tu aku tak nampak lagi dah batang hidung MatMisai. Selepas itu aku telah bekerja tanpa seliaan... haaa tu nak kata aku umpama kambing bekeliaran lah tu.... takde maknenye... keja aku melambak... ni pun sambil menyambil tau...

Weekend takde kemana2 pun.. cuma hari Sabtu lepas pergi sekolah Danial... ada sukan... layankan ajelah... Dari pagi sampai le jejak ke tengahari aku kat sekolah dia... Bila sampai rumah sumer dah cam mangsa kelaparan kat afghanistan...

Hari Ahad plak AbangSayang bz... almaklumlah nak dekat pilihanraya katenye... boringgg...


2 ulasan:

viruspadu berkata...

musim pilihanraya ni mmg org bz manjang kak...

Ad berkata...

maaf cik lara..tgh wat speech tuk election nnt..so,mmg BZ banyak..

undi 'masuk' for me..K