06 Februari, 2008

Merempat Siri Yang Ke bla..bla..

Hari ini technition pejabat tak ada, so aku berkuasa untuk menggunakan pc nye.. tima kasih kepada Mr. JJ sebab bagi pswd pc hang.

Hari ini perjalanan dari rumah ke opis memang lancar.. hari2 biasa pun lancar gak kekadang je terkucil... tapi hari ini paling lancar coz ramai yang dah bercuti kot... kalau korang rasa nak golek2 atas jalan pun tak sapa nak lenyek.. (kenyataan tipu dari aku).

Besok aku n AbangSayang akan bercuti2 mesia... tak jauh still area Johor gak.. hehehe.. jangan gelak eh.. kami akan pergi ke Tanjung Balau.. n menginap di Balau Village Resort. Kalau sesapa yang tetiba terlajak kat BVR tu.. jangan terkejut andainya korang terperasan kelibat seorang dugong bunting sedang mengistirehatkan diri di tepi pool.. Itu bukan hayalan semata2.. Actually aku sebenonya takut ngan air dalam volume yang besar... tapi ini tak bermakna aku takut mandi tau... Aku takut ngan laut.. aku takut ngan pool.. sebab aku tak pandai berenang..

Ini second time aku pegi laaa... first time dulu masa lom ada askar2.. honeymoon tah yang keberapa tak ingat.. Masa main kayak kat pantai pun aku rasa aku lebih banyak mengutai dari merasai kenikmatannya.. Masa diberi 1 jam.. tapi 10 minit aku dah paksa AbangSayang berenti.. Nak biar dia berkayak sorang aku tak sampai hati.... So.. kali ini pegi dah ada askar.. havoc sket aaa.. askar nak masuk 3 orang..

Oh ye.. aku tak pernah pun cita pasal orang yang aku kandung skang ni.. ok.. baby kat dalam ni lebih stamina dari yang sebelum2 ni... kalau yang dulu2 pergerakannya very mild.. tapi yang kali ini.. aku rasa penuh ngan sepak terajang dari dalam. Sampai boleh kelihatan bergegar perut aku.. kekadang aku sendiri pun terkejut bila satu kali dia kicking.... ibaratnya cam sebiji bola dalam kotak yang digoyangkan dengan irama muzik rock. Korang bayang ajelah tengah drive tetiba gedebak gedebuk..

Okeh.. sesi merempat untuk siri kali ini stop kat sini dulu eh...


Tiada ulasan: