12 Mac, 2008

Di malam tadi...

Ha.. amek ko dalam keadaan banyak kerja skali 2 entry aku anto arini...

Tapi sebelum aku teruskan bait2 bisu ni.. aku nak nyanyi sket.. Lagu Broery..

Di malam tadi... aku bermimpi...
Mimpi yang sedih sekali...
Kau akan pergi..
Tinggalkan diriku...
Aku menangis tersedu..

Diriku tak pernah lepas dari penderitaan
Mimpi yang sedih terjadi
Kau pergi setelah aku serahkan kasih suci
Inilah nasib diriku..

Okeh cut... lagu diatas takde kene mengene.. cuma ada kene bila sebut tang MIMPI je..

Okeh.. sudah dua malam tidorku begitu lena.. w/pun kerap bangun untuk tengok Kristal, suka aku tengok dia nyenyak tido.. tanpa gangguan batuk2 yang menyakitkan...

Malam tadi.. aku mimpi... korang nak tau tak aku mimpi apa... aku mimpi SHAHRUKH KHAN koooo...... mimpi tu cam real... aku mimpi SRK tu datang sini... aku siap bagi dia nginap rumah aku.. bawak dia jenjalan... SRK ngan anak bini dia... aku siap amek2 gambo bagai lagi... pendek cita kat memori kad aku tu penuh gambo dia saje leee.... Oh indahnya...

Tapi yang tak indah bila aku tercelik mata... ropenye aku hanya mimpi semata.. ohh sungguh dusta skali mimpi ku... aku tengok Pocket PC aku.. aku siap tengok bahagian picture lagik... aisehh mana gambo si sarok yang aku rakam ni...

Oh sarok.. bisakah kita bertentang mata...

Bila memandang wajahmu hatiku rasa terharu
Senyuman dibibirmu menawan kalbu..
Mungkinkah hanya bayangan... bla..bla..bla...

Malam ku igau.. ingatkankau...

Kalau D, blog dia terpampang gambo cina tak cebok tu... kat blog aku teringin plak aku nak tepek gambo si sarok... ehh sarok islam kan?? sarok potong ke??? Sapa nak tolong aku tepek gambo sarok sebagai background?

Tiada ulasan: