13 Mei, 2008

10 hari penuh penyiksaan

Aku rasa dekat 2 minggu aku tak muncul2 kat sini. Musti ramai yang tertanya2 kemanakah menghilangnya diriku ini.... Beranak?? (cam kucing) blom lagi laaaa... Aku tepek gambo kat sini.. pepandailah korang teka aku kat mana.

Yang pastinya aku di tahan tanpa belas kasihan... tanpa alasan yang kukuh.. cukup untuk membuat aku merana selama 10 hari...

13 Mei 2008, aku baru naik kerja hari ini. Begitu banyak bende aku nak buat. Salah satunya SKT. Hari ini kene hantar beb... ohhh banyaknye mende.. paper cutting lagi... kang kalau ada masa aku update...

Gari alaf baru...

Pemandangan dari beranda luar tempat 'hotel' tak berbintang dimana aku ditahan (sapakah gerangan pemilik bayangan didalam cermin itu?)

Bosan kat dalam hotel aku dok kat atas tembok melampiaskan sedu sedan aku selama 10 hari 10 malam. Laut itu menjadi saksi kesengsaraan aku.

Sungguh besar koridor luar ni boleh main badminton... nyaris aku nak terjun je lari dari hotel ni..
Ini dalam bilik No. 29, tempat aku menginap. Tu ha doktor pelatih sedang menjalankan tugas.

Ada 6 katil sumer sekali. Keadaan memang selesa sebab luas, pesakit yang 5 orang bersilih ganti tapi aku je tak diganti2... hampeh...

Sangat nyaman keadaan didalam.. tapi aku tidak nyaman disini..

7 ulasan:

Ceera berkata...

lor, masuk spital ke???

saya tertanya2 jugak...

=)

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

yer cik ceera, nak masuk memang senang.. nak kuar memang payah.. dorang tahan saya with no reason.. hanya dijadikan bahan ujikaji..

Elyn berkata...

dh sihat kak?? sakit apo??? ptt lame x hupdetttt

Ad berkata...

ting tong..(bunyi loceng)


kanda...aku mrinduimuuuu...

(lagu makhluks tuhan paling seksaaaa berkumandang)

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

hehehehe.... kelako la ko ni ad, harap2 gelak ni terus cepat bersalin..

Elin.. ni tengah dok menghitung hari ni..

PuteriSatu berkata...

la...masuk sepital ke?

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

ye cik puteri aku telah mentapakan diriku disana