07 Ogos, 2008

Psssttt!!

Korang dah baca lom entry aku yang bertajuk SISIPAN EMAIL .. dah lom???

Ahaks... aku print email tu aku letak kat atas meja orang berkenaan. Smalam petang aku boh kat atas meja dia. Saja nak dengki.. manalah tau dia leh rasa insaf sket ngan peel gatal renyam dia tu...

Pagi ni orang berkenaan hebohlah ada orang boh surat layang (tu bukan surat layang lah ngong..) kat atas meja dia. Pastu bleh dia cakap orang yang tulis email tu orang yang takut bini... coz sumer alasan dia tu memihak pada bininya.... Weiii ngong tu bukan takut bini lah ngong... itu namanya menghargai isteri.. bukan cam ko tu... tak tau menghargai isteri-isteri ko.. satu kali lagi NGONG!!

4 ulasan:

bendul berkata...

mmg ngong pun.. tak suka la org cakap tak pernah pikir dulu nih..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

ahahahah aku suka!! aku suka.. ada gak orang sependapat ngan aku... NGONG lagi satu kalik!!

su berkata...

bagus la ade somi gitukan...pikir balik time sama2 susah dulu....

rasa terharu pulak...

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

Hanya segelintir je gitu Su.. harap2 cik abang kat ateh tu pun cenggitu gakle... kalau tak sian si yana..