05 Mei, 2009

Hamra@Amra@kedondong..






Pernah tak korang dengo nama anak2 kawan korang... atau anak penakan korang... atau anak2 korang.. yang korang namakan Hamra@Amra ... atau nama yang lebih komersial lagi Kedondong.



Welll.. takkan korang nak teriak nama anak korang Kedondong!!!.. Wehhh Kedondong!! Sini tolong mak basuh pinggan!



Hem... tetiba je ada topik kedondong...



Gini.. tadi kawan aku hulur buah kedondong... tapi bukan kedondong yang besar tau... kedondong pokok tot, buahnya comei..



Tetiba kawan aku tu cakap... "Is.. dulu masa pregnant Zara suka makan kedondong kan? Patutlah Zara tu comel cam buah kedondong.."



Ye... means kecik cemetot cam buah kedondong... hahahhahah...



Sampai sebentar tadi aku merasa wonder... napalah si Zara ni muka dia macam orang ada masalah je... tenung orang cam orang tu ada masalah besar ngan dia...



Tapi baru sebentar tadi aku disedarkan oleh member aku... patut pun muka Zara masam je... sebab dari dalam perut aku dah talakan ngan buah kedondong...



Siyes gilaaa masa pregnant kan Zara aku memang gila kedondong... yang baru putik besar ibu jari pun aku bedal... Aku paksa AbangSayang langkah longkang semata2 nak ngambek buah tu... Aku paksa mak aku buat muka tak malu mintak jiran sebelah rumah.. selekeh tul perangai..




Betul tak aku cakap??? Tengok muka dia ada cam pesen buah kedondong... bentuknya tu... tambah plak ngan masam nye tu....

11 ulasan:

suhaila-ab berkata...

mana ada masam...moncong aje....hehhe...

LayarLara berkata...

Su,
heheheh ohhh itu namanya muncung ye...

neezareef berkata...

smpai ati maknye smakan anak ngn kedondong..kekeke

PerantauSepi1306 berkata...

Kedondong pun comei peee... ngeeeheeeeee...

LayarLara berkata...

Neezaref,
Heheheheheh... apa tak sama ke??

LayarLara berkata...

Neezaref,
Heheheheheh... apa tak sama ke??

Ad berkata...

mmm...
mm......mmm...sambil ngurut2 janggut..

xlah kanda..x sama pun..

buah kedondong tu laa yang sama cam zara..zara x sama cam sesapa..kan zara kan?

LiNda berkata...

hai...
Zara...kedondong...zara kedondong... isk, idak pun sama sbb zara manis...kedondong masam!.hehehe

LayarLara berkata...

Ad,
Dok sah nak urut2 janggut tu dinda.. meh sini kanda tolong trim..

Wah kenyataan dinda membuat kanda rasa nak belek 10 kali muka zara... errr nak belek muka zara ke nak belek buah kedondong eh?

LayarLara berkata...

Linda,
Tu ko blom bau si Zara tu.. mashemmmm cam bau kedondong.. muahahaha..

Welcome!!

Elyn berkata...

saya gile mkn mee kari rase2 wafiq bau kari tak tet!!!!