13 Mei, 2009

Zara Skang

Zara memang suka buat muncung..




27 Mei ni genaplah umur Zara setahun... kalau ikut due date yang betul 6/6, tapi Zara kuar awal.



Skang ni Zara dah pandai sebut 'NAK!!!' apa kemende yang berkenan kat hati dia kalau dia nak je mesti dia sebut NAK! selagi tak dapat selagi tu le dia sebut NAK... cam nang nak lah plak..



Selain tu.. Zara pun dah pandai sebut DAH... biasanya bila dah habis nyedut... dia akan hulur botol sambil sebut DAH... selagi orang tak sambut botol kosong tu selagi tu le dia akan sebut DAH... bagus.. tak cam Kristal habis nyedut je PUNG!! PANG!!! ikut sedap tangan je nak lontar... pernah sekali lontar kene kepala Zara... hukum tetap hukum....



Zara dah pandai sebut MAK... hehehhehe kira aku menang lah... Zara tak pandai sebut ayah lagi.... yang aku dok dengar adalah YEYEYEYEY... tetttt!!! tak menepati piawaian... cuba lagi Zara..



Zara skang ni pandai babai... Pantang orang ke pintu... dia terus lambai2... pastu sebut BAAAA... nak sebut BAI tak lepas lagi....



Zara dah pandai salam... orang hulur tangan je terus salam cium tangan. Kalau dia berhingus memang gerenti segala air liyur n hingus melekat kat tangan mangsa... ambil barakahhhh...



Hobi utama Zara ialah tarik rambut Kakak Kristal sambil menjerit tak ingat. Kembur baju dalam bakul... Tarik telinga AbangDanial. Yang paling feveret ialah tarik c/mata mak dia. Nak kene tukar dah naik kengkang dahh... titanium pun bleh kengkang.

8 ulasan:

kHairie berkata...

comey nyer!!!!

LayarLara berkata...

Khairie,
Tengoklah mak dia sapa...

Adiwarnatasya berkata...

Kanda,
Salam.
Comelnya Baby Zara.
Suka pic muncung tu :)

LayarLara berkata...

JUE,
Salam Kembalik!! Haaa tu Jue belum tengok kanda punye muncung... sedepa tau!

Ad berkata...

alahaii....

comelnya perangai...

mmg kedondong cam dia laa..comel2 gituh

LayarLara berkata...

Ad,
Biasalahhhh ikut sapa... mok diaaa..

Ad berkata...

mok dia tu ngupanya kedondong yang dah gugur..

(matilah melaserr..ya hampyonn),

LayarLara berkata...

Ad,
PANG!! Sadap U... Ko nampak itu pintu besar??? Dengan segala hormatnya....

(Purak2 garang... )