14 September, 2009

Gigih katanyaa...

Malu nak tulisssss... tapi nak jugak tulis....

Detik2 akhir Ramadhan telah menjelma... masing2 berkejar untuk mencari lailatul qadar..
Kami sekeluarga gigih juga.... tapi gigihhh.......


AbangSayang memang.... aku dah cakap... kalau nak ngecat sebelum bulan pose.... ecehhh dia kata memula tak nak cat... tapi roh nak ngecat datang tetiba..... bleh caya??? Tapi aku suka kaler hijau tu... sebab macth sesangat ngan langsir aku!!! Muahahahahhaha..... tidaklah aku sentap raya nanti kan???


Yee.... bagus ada anak2 ni... rajin menolong... sampai bapak terpekik terlolong... sudahnya dedua melolong... yang kecik terlopong2...



Tidak mahu ketinggalan... dia pun menolong juga... w/pun tak nampak apa yang ditolongnya pun.. yang penting... dia pun ada berus cat jugakkkk...




Okeh... 70% baru siap... nampak kaler oren tu??? akan ditukar ngan kaler lain... aku tanya AbangSayang.. napa buat pesen kaler separuh2 cenggini.. baik buat half2...atas lain bawah lain.. tapi payah nak cakap ngan orang yang seninya tah hapa hapa hentah... yang penting akak suka kaler ijau tu...



Hari malam pasang pelita...cewahhh indahnya pemandangan..




Errrrrrrrrrrrrr..... dimana sang omak eh???





Laaaaa omaknya sibuk membakar kuih laaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hik..hik..hik... tak kosser aku nak bubuh cerry bagai, buat bazir duit beli cerry saje... bukan dorang baham pun.. habis dikutip dibuang..


9 ulasan:

atty's berkata...

kaler baru tu nampak mewah dan elegant..

selamat hari raya& maaf zahir & batin.

Adiwarnatasya berkata...

Kanda;
Owahhh; rumah dengan warna baru...Cantik..

Kanda sedapnya kuih raya,jangan lupa hantar kat dinda sini..ekekekekk

"Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin"

LayarLara berkata...

Attys,

Wahhh kaler rumah pun elegant yek.. ekekk tapi regenya idaklah semewah mana pun...

LayarLara berkata...

Adiwarna,

Meh laaaa datang umah makan kuih raya ni... sodapppp...

Rieyuzie Zainul berkata...

salam ziarah..cantik umah..selamat hari raya..

Elyn berkata...

hihihi abg syg akak nk beraya ngan bau cat.... br sonok kot kak!!

LayarLara berkata...

Rieyuzie,
Thanks... cantik rumah??? dah bughok dahhh...

Selamat Hari Raya!

LayarLara berkata...

Elyn,

Eiiii bau cat tu tak sedap tauuuu!!!

Ad berkata...

kalau takat tayang2 kuih tu tapi x reti2 nak pos china, baik x payah...x baik wat org perantau telan ayaq liuur!

HIJAU!!!!!!!!!!!!!
mana pergi darah biru kanda yang divendorkan dgn warna pink?sudah tukar pahaman kah???