27 November, 2009

Sedang apa kalian..

3.10 am, 27 November 2009

Sedang apa kalian disaat ini??

Membungkus diri dibawah selimut??

Sedang ngemas2 dapur baru habis masak...?

Aku baru saja menghabiskan secawan milo dan tiga keping biskut...

Saja je sesubuh hening ni nak menjengah rumah korang barang sekejapan..

Pagi sat lagi... lepas solat raya.... Betaraguru ajak pegi Gelang Patah... lepas tu aku terus akan pi Pontian rumah makcik AbangSayang. AbangSayang dah takde mak... jadi makcik dia tu dah dianggap seperti mak dia...

Tahun ini menyaksikan pestime AbangSayang tak join melapah lembu kat mesejid.

Tahun ini tak buat.. coz raya haji jatuh pada hari Jumaat. Kesuntukan masa. Maybe dorang akan buat pada Sabtu.

Fuhhh selamatlah aku dari nak melapah kepala lembu.... membasuh 'tut' lembu.... membasuh tulang... dan yang paling tak bleh tahan adalah bau AbangSayang sendiri dah cam bau lembu... Tapi kalau rebus tulang yang baru ni.... rasanya adalah sangat terbaik...... nak nak plak ada orang yang buat sambal kicap... perghhhh panas.... pedas... slurpppp!!!!!!!!!!!

Besok kalo ada sesi bergambo... nanti aku tepek kendian yek....

Oklaaaa aku nak merayap rumah korang....

2 ulasan:

Elyn Sani berkata...

nape tak tido lai kak?? tak penat ke?? hehehe

LayarLara berkata...

Elyn,

Akak kalo pregnant memang ada masalah tido... insomnia..

Orang lain dah tido... aku masih lagi terkebil2... Kalo dapat tido pun sejam kendian nanti terbangun... terus laaa menganga sampai pagi...