17 Mac, 2010

Berendut time...

Adalah dimaklumkan bahawasanya besok (khamis) dan lusa (Jumaat) aku bercuti.

Abangsayang cuti.. maka dipaksa aku juga bercuti. Yeee selama dua hari tu aku akan berendut dengan AbangSayang. Ada hal kat TNB (kes rumah sewa aku yang terbakar tu hariiii) then we akan berjalan2 sambil berendut2an... menonton wayang dan sebarang aktiviti yang bersesuaian.

Anak2? hisshhh membazir je aku bagi akak tu RM600 kalau tak hantar... so.. anak2 kat rumah Kak Sal. Rugi besarrr ok..

Adakalanya pasangan suami isteri yang dah beranak penak pun perlukan masa untuk bersendirian.. tak gitu?? Elehhh bukan lama beno... dua hari saja..

Makanyaaaa anak2 jangan harap korang dapat ikut ye... Mak ngan Bapak ko nak mintak cuti dua hari ye....


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

weh,sudah2 la berendut..bawakla balik2 umah..ibtisam tu nak susu badan!!

noname

LayarLara berkata...

TanpaNama,

apalah gunanya teknologi serba canggih... kanda telah sediakan stok untuk seminggu susu cap gantung buat ibtisam...