18 Jun, 2010

fink??? fink kan untuk pompuan...

Kristal guna kasut Danial.... Dan aku guna kasut AbangSayang....


Makkk!! Fink kan untuk fomfuannnn!
Okeh.. cita sila roll ke bawah..



Aku nak buat skipping malam tadi selepas buat cycling..

Ehhhh mana pegi kasut sport aku ni.... "bang nampak kasut sport tak?"
"Dekat luar.."
Isk.. malas plak dah dekat jam 12 tengah malam ni kuar pi amek kasut..
"Bang.. pinjam kasut eh..."

"Hemm..."..
Kristal masuk bilik... "kasut baru mak eh??"

"tak laaaa, kasut ayah..."
"EMMAAKK... FINK???? " kakak... pi kat ayah.. sok..sek..sok..sek..

Kristal kuar bilik dah tu cakap ngan AbangSayang..
"AYAH... FINK KAN UNTUK POMPUAN..."
Hahahahahah.... berjaya.. berjaya aku gunakan anak aku untuk syco AbangSayang..
Awal bulan aritu AbangSayang pegi Jusco.. singgah kedai kasut.. then aku tengok dia membeli kasut sport. Tapi aku pelik.. eiikk.. kaler pink?? Memanglah ada hitam2 . Tapi sebelah kasut pink tu ada kaler itam biru... Normal pink pompuan.. n blue lelaki kan... Tapi dia hangkut kaler pink.
Dalam hati aku berbunga... ohhh laki aku nak belikan untuk aku gaknye.... Ok.. tak nak comment bebanyak... maybe dia nak ganti kasut sport aku yang dulu dia guna untuk pi sembelih lembu.. habis hamis kasut aku bau darah lembu... sudah kene humban dah kasut tu..
Sampai rumah... simpan2 barang... dia tak mention apa pun... Cisss... memang benar kasut itu untuk dirinya sendiri... Elehhh bukan aku takleh beli sendiri... tapi kalau orang belikan lagi afdal..

Well... sebab kasut ikut kaler fink kan... so.. hari hari2 aku nak pengaruh anak aku suh syco AbangSayang.. FINK KAN UNTUK POMPUAN... nanti dah lelama mesti dia cakap... "Ameklaaa kasut tu.. "

Hehhehehehehehe.... kaki kami sama saiz ye..

1 ulasan:

Chenta berkata...

Haku rasa, cikabe ko akan kasi kasut tuh bila time Raya Haji .. Pas dia sembelih lembu 2-3 hekor !

wakakaka