17 Disember, 2010

Selamat berhujung minggu

Uwargghhh... ngantok plak mata ni dah ujung2 waktu.  Skett je lagi nak balik.

Bagi kuli2 kerajaan besok adalah hari untuk merehatkan badan.  Ye.. memanglah cuti Sabtu dan Ahad.  Tapi kalau akulah... aku cuti cuma hari Sabtu je..... Tak paham?

Hehehhehe... malam ni aku bleh rehat.... tak perlu nak pk. n prepare besok nak masak apa.. besok nak buat apa.  Senang cita balik kang malam aku dah bleh mengangkang depan tv (fat hope) selalunya dah jam 11 ke atas baru aku berpeluang nak tengok tv.  Tu pun kalau aku tak ngantuk laaaa.

Biasanya Sabtu siang aku dok je rumah.  Dah petang sket baru aku pegi rumah Betaraguru.  Dah seminggu aku tak kunjungi rumah Betaraguru.  Tadi pun singgah sekejap je anto anak aku tuisyen.  Anak aku tuisyen ngan adik aku.  Tapi sempatlah menjerit sepelaung... ADA CITA HOTTT... CITA HOTTT nanti kita gossip ehhh..

Hahahahah saja  je aku bagi mukadimah kat mdm betaraguru ngan adik aku.  Biarkan hidup dorang diselubungi misteri.

Hari minggu korang bok pe?  hahahah hari minggu aku adalah dipenuhi dengan aktiviti menukar cadar, mengelap segala mala dalam rumah, mengemas lemari kain baju yang askar2 aku dah renovate kan.... dan preparation untuk bekerja pada hari seninnyaaaaa....

Penat... tapi happy... so... selamat berhujung minggu untuk anda diluar sana!


Tiada ulasan: