30 Disember, 2010

Tahniah Mesia!!

Tahniah buat pasukan Malaysia!.. Malaysia Boleh....!  Ehsiaaaa olehhh!! (Malaysia Boleh Version Zahra)

Best... best... best... besok dapat cuti umum.  Wahhh sapa yang amek cuti hari ini, sangat berbaloi2.  Bestnya esok cuti.. best..best.. best... Bertambah best, estet AbangSayang timbang getah hari ini (gaji), merancakkan lagi cuti aku esok. Hahahhahaha.... Bang....dengan nada paling menggeletis.. okeh sesi menggesel akan berlaku malam ini ye...

Okeh... aktiviti aku hari ini selain melakukan tugas2 harian adalah... mencernakan pemikiran aku nak pegi mana esok hari.  Mungkinkan tengok wayang dengan anak2... sangat2 best.. mungkin just duduk kat rumah sambil makan donut pintal yang aku nak buat tu... mungkinkah juga kaki aku ringan pergi shopping complex meluakkan sedikit gaji laki aku.  Elehhh bukan sapa pun yang nak meluakkan gaji dia kan... Atau pun pegi zoo... hahahahh dah lama tak pegi zoo johor.  Ishhh bermacam2 kemungkinan lah... Paling hampeh kalau satu pun yang aku dok bayangkan ini tak menjadi kenyataan.  Haruslah aku sentap!.. Tapi sapalah yang nak layan kalau aku sentap pun. 

Walau apapun, tahniah sekali lagi buat Pasukan Malaysia!... I lap u lah!..


Tiada ulasan: