24 Disember, 2010

Xtvt t.hari Jumaat

 Tadi t.hari semasa orang lelaki sedang berduyun2 menyusun saf untuk solat jumaat, aku pun merapatkan saf jugak... tapi merapatkan saf ke Giant, U Mall.  Mencarik dua tiga barang keperluan anak-anak.



Kain gos n nexcare (untuk latihan mata Kristal), Appeton Multivitamin n getah rambut dua orang anak dara yang kalau dikumpul2 adalah satu kontena, tapi entah mana perginya... Sebelum ni aku pernah beli penutup mata Kristal yang bebetul penutup mata.  Tapi aku rasa cam membazir sangat kerana satu kotak regenye adalah RM36.90 dan ada 30 keping.  Tapi yang bebetul lekat kat mata dia hanyalah tak sampai 10 keping, selebihnya ditepek kat tv, peti ais, kerusi, pintu dan lemari.... ohhh sangat membazir... 





Kenapa saya suka Appeton Multivitamin  untuk anak2?  Sebab saya suka kandungan Vitamin A nya yang tinggi berbanding Multivitamin yang lelain.. Sesuai sangat ngan kehendak mata Kristal.
 
 



Opsss... Tima kasih Syam! Tiba2 mendapat pemberian darinya yang sangat cantik dan comel cam tuannya.
I likeee sangat2...   Tu haaa Syam dok ralit depan PC.  




Tiada ulasan: