18 Januari, 2011

Astaga..!

Guest whattt

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

tak tepat... cuba lagi...

-

-

-

-

-

-

-

-

okeh hampir tepat...

-

-

-

-

-

-

okeh..okeh..okeh sian korang...

-

-

-

-

Kejadian adalah t.hari tadi masa amek bebudak balik sekolah.  Ehh aku tengok kristal pakai baju sukan.  Errr.. setau aku dia PJ hari jumaat.  Eh.. bapak dia ada masukkan baju PJ ke... eh......

sampai je kat aku... kristal cakap..

MAK, KAKAK TERBERAK DALAM SELUAR...

Apaaaaaaaaaaaa????? Dahlaaaa masa tu kat bus stop... dia cakap kekuat plak tu... orang kiri kanan sumer tengok dia...

Napa kak?????

Cikgu tu.. kakak dah cakap nak pegi bilik air, cikgu tak bagi....

Maka?????????

Sekian...


4 ulasan:

atty's berkata...

yang cikgunya tak kasi awatnya ?

LayarLara berkata...

ktys,
entahlah, dia ingat pelajar nak main2 air kat tandas gaknye... kristal tu plak jenis tak bleh kenyang sket... gerenti membuang... haaa hambek cikgu dapat kerja tambahan

Elyn berkata...

ya allah!!

ieda berkata...

makanya...
padan muka cikgu..hehe
sian kristal.