08 Januari, 2011

Kg. Baru Belukar Durian, Sedeli

Pepagi buta di hari cuti aku sedang bersiap2 ni.. Hari ini aku ada program ngan KESTURI.  Kita orang ada lawatan sehari ke Ecotourism ke Kampung Belukar Durianm Sedeli, Kota Tinggi, Johor.  Hishhhh berapa banyak durian dia aku tak tau laaa... tapi skang ni bukan musim deroyan kan... Aku tak pegi solo.. aku angkut sumer sekali orang dalam rumah ni... Jom ikut mak jalan!..

Antara aktiviti sepanjang lawatan adalah :-
1. menyusuri sungai dengan menaiki bot ----> INI SESIANG ABANGSAYANG CAKAP NO!!!!
2. lawatan ke tempat ternakan udang galah dan ikan air tawar ------> NO KOMEN
3. makan kenduri sekampung --------> LAGILAH BELIAU NO KOMEN

Okey, nanti bila aku dah balik, aku tepek gambo bebanyak ye...

Ehhhh.. dah lama aku tak update hasil nukilan aku ye... nantilah ye... masa tak mengijinkan...


Tiada ulasan: