19 Januari, 2011

Pernah?

Korang pernah tak pergi ke sesuatu tempat dan seakan2 pernah  berada di tempat tersebut, walhal itulah pestime korang sampai situ?

Korang pernah tak mengalami sesuatu kejadian, dan imej kejadian tersebut pernah korang terbayangkan.

Pagi tadi aku dapat satu bayangan.  Bayangan itu sangat mengejutkan dan menakutkan.   Bayangan itu datang sekelip mata. Aku takut.. takut bayangan itu menjadi realiti.  Bayangan itu terlintas kat mata aku masa aku dah sampai selekoh sekolah Kristal & Danial

"Ya Allah lindungilah keluargaku Ya Allah, Kau lindungilah anak2ku Ya Allah.  Kau peliharalah anak2ku dari segala ancaman, mara bahaya, dengki khianat manusia, peliharalah keamanan anak2ku, keselamatan, kesejahteraan dan kerukunan anak2ku Ya Allah, kepadaMu aku bermohon dan kepadaMulah aku meminta.  Amin Ya Rabbal Alamin."

Aku sangat takut benci bila dapat imbasan macam ni....

*Hari ini aku ada bengkel EMS.. maybe ini adalah entry tunggal hari ini


2 ulasan:

atty's berkata...

kty selalu dpt dlm mimpi..
bila kty smpi satu tmpt tu , kty rasa mcm pernah dtg..situ..dah pernah bermimpi pasal tmpt tuh .

ieda berkata...

dejavu...selalu terjadi.
tapi imbasan2 tu tak penah la plk.moga Allah melindungi kita semua dari sebarang mala petaka..