13 Jun, 2011

Kena Serang..

Ni antara haiwan peliharaan betaraguru.  Tolak yang dah kembali ke rahmatullah adalah tinggal 10 ekor.  Ni time dorang tengah menikmati snack... Gila kooo mak aku membela kucing siap ada snack bagai... 

Tengookkkkkk snack time dorang adalah eskerim perisa cekelattt... ko ada??? Haaiii untunglah ko kucing... satu tuperware terak plak tu dibaginya... Haii.. kalau bela ayam mak ehhh ada gak hasilnya... ni bela kucing... dapat basuh berak kencing je laaa.... Kucing2 ni jugak teman gadoh mak aku.. 

Dah dapat snack pun masih lagi tak cukup... Ibtisam pegi belakang sambil bawak roti kacang.  jalan2 sambil makan.  Memang dasar kucing usus panjang... habis ibtisam pulak kene serang ngan kucing.  

Nasiblah si kakak ada, boleh tolong lindung adik dia.  Ni dah reda, kalau tidak yang bergayut kat seluar  ibtisam je dekat 3 ekor... ish..ish..ish..

Haiii anak sapalah ni kene dera ngan kucing... mak dia mana?? mana mak dia??? uishhhh apa dibiar anak cenggini?? 




2 ulasan:

LiNda berkata...

Wahhh...
kucing haku pun takde snack bagai !
tak koserr haku nak layan..

eh, dah besar Ibtisam kaans...

LayarLara berkata...

linda,

huh kalau boleh aku sembelih kucing tu buat daging burger alangkah bagus..

Ibtisam besar?? bagi makan hari2 besar lahh ekkekek...