06 Jun, 2011

URGENT! Need Help!!

Aku nak kene masuk utan lagi dan lagi dan lagi dan lagi.

Wehhh sapa tau kat mana leh aku dapatkan stoking pacat.  Kat area skudai ni sumer kedai yang jual pakaian dah aku masuk... kedai outdoor pun aku dah cuba... still tak de jual stoking pacat.

Aku ni bukan takut sangat ngan pacat tu... tapi yang benarnya aku geli... bila aku geli... aku nervous... bila aku nervous... aku rasa nak menjerit... bila aku menjerit.. .aku dah tak ingat sapa aku.. sapa ko..... orang yang nak tolong cabut pacat tu pun abis aku tendang... so peleeaseeee... sapa yang tau atau ada stoking pacat... bagi pinjam or jual laaa dengan aku.

Aku tak sanggup nak membayangkan dia panjat kaki aku... Well ko bleh cakap.. alar.. pacat tu bagus.. spa apaaa.... isap darah kotor... ye... bagusss tima kasih banyak2... tapi aku tak sudi ko dekati aku..biarlah darah kotor kat badan aku.. aku bleh guna medium lain untuk buang darah kotor aku...

Pleaseeee kat mana aku bleh dapatkan stoking pacat....

Kasihanilah aku... a.s.a.p

3 ulasan:

wifenavy berkata...

Stokin pacat? tak penah dengar la.. kalau tak de sangat lumur je kaki tu ngan minyak angin..

LayarLara berkata...

wifenavy,

minyak angin tu dalam pada aku berjalan meranduk semak, meranduk lopak.. baunya pun hilang...

LiNda berkata...

hahahaha...

dah sah ko desperate !!!
kalau bagi kat aku, kompom aku histeria lari lintang pukang ...hahaha