21 Julai, 2011

Majlis Mengundur..

16 Julai 2011 Majlis terima menantu.

Aku mintak mahaplaaa kalau ada sesapa yang terkecik hati sebab tak dijemput.  Bukan tak nak jemput... cumanya ini majlis terima menantu je... jemputan pun tak ramai area 300 orang je.

meh aku tepek gambo je untuk korang eh..

The Pelamin.  Very simple n nice. Sapa yang berminat bleh klik kat Bridal Kayangan

Rasa cam nak bawak lari je juntai2 tu... 


The goodies




The ngantinnnn

The camwhore... hahahhahaha

The roti paun takde kene mengene ngan entry ni... roti paun ni aku buat kelmarin... dah abis dah pun anak beranak makan cicah sama air nescafee.... num..num..num... 



2 ulasan:

atty's berkata...

kecik ati ni sbb x di jemput..huhuuhhuu..

LayarLara berkata...

ktys...
nanti kita hantar roti paun ehhh nak pujuk ktys..